6.7.2014 17:46:24 Hr.ouda
ne, obzvlášt když se prodavačky tváří, jako bych to rvala z jejich peněženky
Naposled koupil kluk třikrát jojo asi za 6O kč, jedno pro sebe, jedno pro sestru, jedno pro kamarádku. Hned před obchodem si to svoje rozdělal, a zjistil, že je to absurdní šunt - nemělo šanci fungovat jako jo-jo, protože ten střed, co na něm je upevněná sňůrka, se otáčel kolem své osy - nešlo to tam ani namotat. Hned jsem zaplula do obchodu, zeptala jsem se prodavačky, jak to funguje, ta to prohlédla, vyzkoušela, SAMA mi oznámila, že to je nefunkční a odmítla mi vyřídit reklamaci - prej snad když přijdu příští týden , a podobný kydy. Ty dvě zbývající jo-jo jsem chtěla vrátit, zrušení kupní smlouvy, protože bylo vysoce pravděpodobné, že i ty vyrobol někdo, kdo netuší, jak jo-jo vypadá a funguje - ani to nechtěla provést. No, vzhledem k tomu, že jsem tam byla s děmi a chtěla jsem jim předvést, ja se sebou nenechat zamětat, tak po docela slušný mele paní kapitulovala. Jako zloděj jsem si nepřipadsala, spíš jako kdybych půl dne kutala v dole. Vyzkoušela na mne všechny lži a triky. Nebýt tam s dětma, prp které to měla být lekce, jak se nenechat srát na hlavu, tak na tech 180 Kč kašlu.
Většina reklamací, se kterými mám zkusšenost, nešla hladce, a většinou jsem nekončila s pocitem, že jsem zloděj, ale že nakupuju u potenciálních zlodějů.
Odpovědět