| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

28.11.2020 10:42:16 sasil

Vyřízení reklamace v době nouzového stavu

Reklamovala jsem boty. Reklamace měla být vyřízena do 22.10. 2020.Ten den se z důvodu nařízení vlády zavřely obchody. Po dalších třech týdnech jsem se zkoušela do prodejny dovolat, pak psala i mail. Žádná odpověď. Teď mi od nich přišla odpověď, že se lhůta na vyřízení reklamace v době nouzového stavu prodlužuje o dobu uzavření obchodu a že si boty mohu vyzvednout po znovu otevření prodejen. Reklamaci mi zamítli. To mi napsali po více jak dvouch měsících. Nevíte jak to je? Podle mě , když se do 30 dnů neozvali,(což bylo toho 22.10.) tak mám právo na vrácení peněz.
Odpovědět
Průběh diskuze (2 názorů)
Téma: Vyřízení reklamace v době nouzového stav... sasil 28.11.2020 10:42
*Re: Vyřízení reklamace v době nouzovéh... Vážný2 28.11.2020 12:20

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.