20.3.2025 12:52:12 Žžena
Re: Reklamace - nárok na výměnu zboží
Aleno,
terapeutka asi nevěděla, že by to vůbec měla požadovat (jako že to není samozřejmost).
Ale když se ohlédnu do zkušeností s elektrem, tak všechno "drobné elektro", co nebylo bílé zboží (pračky, myčky, sušičky atd), nám v posledních letech obchody řešily stejně. Lidl, Datart, ElectroWorld... prostě uznali reklamaci pro poruchu, vrátili peníze a čau. Myslím, že opravy u některých kategorií zboží prostě vůbec neřešej, že na to asi ani nemají lidi/procesy. Na ty pračky, počítače apod. dávají kontakty na smluvní servisy. Ale třeba za toustovač nebo ventilátor prostě vrátí peníze a přístroj, hádám, putuje rovnou do elektroodpadu. Dovedu si představit, že živit servis drobné/laciné elektroniky by jim nedávalo ekonomicky smysl.
Odpovědět