30.4.2017 21:07:04 Delete
Re: Rozdělení početných tříd
Slonisko,
k tomu taky nedojde, to máme teď
. Jedna třída má opravdu významně vyšší potenciál a obrovské procento těch opravdu chytrých dětí. Ta druhá je namíchaná, je tam obrovský rozptyl a celkový průměr je spíš nižší. Ve výsledku to vychází tak, že ve všech třech nových třídách bude velké procento dětí nadaných a k nim se pak trochu naředí ty děti s problémy s učením (bez ohledu na příčinu), které jsou nakumulované spíš v té jedné třídě.
Dokážu si představit, že právě tohle by rodičům té rychlejší třídy mohlo vadit. I když i tam jsou děti slabší a tím, jak je jich míň, tak je to pro ně vlastně horší, protože musí chytat to rychlejší tempo, a to, že jsou slabší, je tam víc znát.
Na druhou stranu s dvaceti dětmi se dá úplně jinak pracovat, líp se jim věnovat individuálně a ve všech třídách bude těch hodně chytrých alespoň 10, takže tempo se spíš srovná ve všech, než aby se někde zbrzdilo.
Odpovědět