16.7.2014 11:28:35 Pam-pela
Re: Podmíněná reklamace - kolo
Mamčo, my běžně pro zákazníky děláme všechno možné nad rámec záruky, aby byli spokojeni a docela jsou
.
Někomu se člověk nezavděčí stejně, ale s tím se počítá...
Takže znám i druhou stranu, nejsem protivnej zákazník.
Ale já běžně nic ani nereklamuji, jen to kolo prostě potřebujeme uvést zas do provozu, aby kluk mohl přes prázdniny jezdit...a byli jsme ochotni uznat, že si to rozbil sám a sami koupit - zaplatit nový díl.
Jenže ani to nám nechtěli poskytnout, a to už se mi zdá fakt hustý.
Nicméně ráno jsme měla na mailu dopis od dovozce, že sehnat jak náboj, tak celé kolo není vůbec problém a že ho mají běžně ...tak já tomu teda fakt nerozumím.
V cykloprodejně tvrdili, že v Česku není a že kolo opravit (ani za úplatu) prostě nemohou.
Odpovědět