27.5.2014 13:19:18 Ambrosie
Reklamace bot
Tady se ví všechno, tak jdu pro radu. Loni v dubnu si u mne v internetovém obchodu zakoupila paní boty, faktura byla vystavená na jméno ES. Asi za 3 měsíce se mi ozvala jiná paní VŠ, že objednávala s paní ES věci a tyto boty zakoupila ona, že se jí tam přetrhl nějaký pásek, že chce boty reklamovat, vrátit peníze. Na to jsem jí napsala, aby mi boty vrátila na adresu a že jí vrátím peníze. Ona se ozvala, jako proč chci vracet boty? Já jí odpověděla, že pokud jí mám vrátit peníze, že samozřejmě chci zpátky ty boty. Opět asi po týdnu se ozvala, že teda boty nechá spravit - já na to, že jí proplatím opravu. Tak se stalo, paní nechala boty opravit, já jí proplatila opravu.
Uběhl takřka rok a paní mi píše, že je prostě nechce, že se jí v nich špatně chodí atd.
Chtěla bych vědět, jakým způsobem se tohle řeší? Nejde mi o ty peníze, klidně jí je vrátím, ale jak je to správně? Myslím si osobně, že paní je prostě vyčuraná jak mrak, odchodila v botech sezonu a chce nové. Mimochodem, už mi je zaslala - fakticky jim nic není, ale jsou špinavé, nošené, v jiné krabici - no a doklad samozřejmě není na její jméno, ale na tu původní paní.
Poraďte, díky moc.
Odpovědět