Právě proto, že je to těžké určit bych prostě byla s integrací opatrná. Ono to může být na obě strany jak užitečné, tak minimálně kontraproduktivní. Ony totiž i ty děti bez diagnózy nejsou všechny stejné a to, co jedno snese bez problémů může jiné traumatizovat... a čím víc má třída žáků, tím je to horší. Takže sporné případy při těžším stupni postižení bych třeba nedoporučovala dávat do tříd, kde je 30 dětí.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.