16.5.2021 10:09:00 Katka a 2 výrostci
Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby
Já jsem malinko z oboru, nedá mi to nereagovat (s Datartem nemám nic společného).
Opravdu ti přijde správný v podstatě veřejně zavrhnout konkrétní firmu na základě toho, že ses setkala s jedním blbem na zákaznickém centru? V Datartu dělají asi vyšší stovky, možná nižší tisíce lidí. Není možné mít 100 % kontrolu nad všemi.... jako všude, je to o konkrétních lidech. Já byla s nimi vždy naprosto spokojená, velmi ráda je využívám pro možnost jejich vlastní dopravy, naplánuješ den i hodinu, vynesou do patra, odnesou starý spotřebič.... mám od nich pračku, sušičku, americkou lednici (to si chlapi dali, když ji nesli do 2.patra).
Mají velmi dobře zpracovaný web - porovnávání parametrů , filtrování... jsou u nás špičkou v internetovém prodeji bílé techniky. Pokud chceš, pošli to, co jsi popsala sem, na jejich email ombudsman@datart.cz. Je škoda, aby jim jeden jouda kazil dobré jméno- měli by si ho srovnat. Já sama jsem ráda, když nám zákazník podobnou zkušenost pošle - můžeme včas zakročit.
Odpovědět