7.7.2020 6:44:51 Hanka 75
Re: Reklamace-nárok na uhrazené poštovné
Ahoj Julliket, slíbila jsem, že napíši, jak to dopadlo. No špatně, jak se dalo čekat. Dopravné asi 120,- Kč, cena za rostlinu obdobná, nabídli mi při reklamaci, že mohu rostlinu vrátit, a že květy a vůně rostliny v květníku od nich nemusí odpovídat dobře vzrostlé a hnojené rostlině na zahradě. Za vrácení rostliny dám totéž na dopravném co je cena rostliny, tj. z tohohle pohledu, když mi neuznají reklamaci, ale mohu rostlinu jen vrátit jsem ve ztrátě 120,-Kč. Jeelikož to není poprvé (a zrovna u zimolozu, kdy květy neodpovídají kultivaru), vadí mi to. Psala jsem jim, ať mi sdělí čím mám rostlinu hnojit a jak se o ni starat, aby květy a vůbě odpovídali tomu co inzerují a to mi neodepsali. Kdybych měla čas, tak to řeším dál, myslím, že nárok na návod, jak se o zboží (rostlinu) starat mám. Ale času moc není. Praktiky zahradnictví mi vadí, zrovna u těch zimolezů, toto je druhý kultivar (zase jiný) a kvete opět světlerůžově, trošilinku světle žlutě, přesně jako ten co jsem si koupila před lety a měl být zase jiný (samozřejmě výrazných barev), tj. dvakrát naprosto neodpovídající květ. Tak ať mi sdělí, čím má být vyhnojený, samozřejmě vliv půdy tam být může, ale bez sdělení, jak pěstovat... co s tím ? Reklamovat příští rok, až bude vzrostlý a dobře pohnojený (ale čím, že ? asi to bude vždy špatně a moje chyba, kdybych hnojila něčím jiným, tak by odpovídal že..) příští rok jim mohu opět poslat foto, ale pochybuji, že je budu zajímat. Je to velké zahradnictví, na malé zákazníky kašlou, achjo.
Odpovědět