Myslim si, ze jsou deti "nadane" a prirozene pracovite a "nadane", ktere bude bavit jen to svoje a pokud je pro ne skola moc lehka nenauci se dulezity navyk - aspon nejaky vztah k praci, vyvinout nejake usili. Takze deti co nedelaji prvni stupen vubec nic, protoze maji dojem ze to staci, vsechno je otravuje, si neodnesou ze skoly zadne navyky, ktere by jim pomohli k dosazeni nejakeho cile. Vzdyt to vidis s osmiletymi gymply (vychazejme z predpokladu, ze ty dokazou pecovat o nadane :) - logika by byla, aby ucitelky podporovaly zdatne a smerovaly je na gympl (za nas to tak u osvicenych ucitelu bylo, ale byla to osmicka), ale realita je uplne jina - na 8gymply jdou deti, ktere jsou samy od sebe ukaznene a chteji nebo je velmi podporuji rodice. Podpora ze strany skoly prichazi malokde, spise naopak (nechceme aby deti odchazely).
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.