4.1.2017 15:31:36 OČKO :)
Re: komunikace rodičxškola
Delete, děkuji za odpověď.
Možná je to tak, jak jsi psala - mohlo to být myšleno dobře.
V tom posledním cvičení, které primárně bylo o ú - u ale p. uč. řešila tu jedinou chybu - velké písmeno. A to bylo údajně tím impulsem, proč k této situaci došlo.
Nerozumím proč nepoužívá celou stupnici hodnocení - to by nám napovědělo, že je něco slabší. Odpovědí bylo, že je to proti jejímu přesvědčení.
Celkově si připadám jako kafemlejnek - melu furt to samý. Tady jsem jen chtěla zjistit, jestli to hodnocení jen jedničkama má být ta pozitivní motivace. Několikrát jsem tu četla, že pokud dítě něco nezvládá, učitelka raději nehodnotí. Ale dcera je v situaci, že zvládá s drobnými chybami. Hodnocení by nejspíš bylo někde kolem 2 - 3. V naprosté většině ale za 1. A právě ty 2 a 3 by nám rodičům napověděly, že bychom mohli procvičovat více nebo jinak.
Ale tento můj názor narážel do zdi.
Odpovědět