tamtadam |
|
(4.2.2018 22:26:16) Tohle je opačný extrém, to jsem nechtěla, já chtěla něco mezi. Připadá mi to, že tam syn ztrácí čas.
|
Monika |
|
(4.2.2018 22:47:43) No, tak propadnutím (nebo opakováním ze zdravotních důvodů, to je jedno) ztratí ten čas taky, ne? A na téhle škole "ztrácejí čas" i ostatní děti nebo jen tvůj syn (že mu ten přístup nesedí)? Mluvila jsi o tom s někým v té škole, jaké máš pocity? Mimochodem si myslím, že kluci mají celkem času dost (a umělci tím spíš), takže z tohohle bych zase nenervovala a vydržela alespoň ještě to 2.pololetí. Co si myslí o škole a tvých nápadech syn?
|
Pole levandulové |
|
(4.2.2018 23:02:19) Moniko, co jsem pochopila, nejde o cas, ale o nalepku propadlika. Opakovani ze zdravotnich duvodu vypada sofistikovaneji
|
|
tamtadam |
|
(4.2.2018 23:12:24) Ale což o to - rok sem, rok tam, ale když už to stojí takovou pálku, tak ať se aspoň něco učí - a tím nemyslím větné členy, ani výhody symbiózy raka poustevníčka se sasankou, ale kromě třeba kritického čtení a psaní, diskuzi, vyhledávání informací také systematické práci na úkolu/projektu, dokončování věci - tady to byly chceš, nechceš, nemusíš, žádné vedení během projektu, děti se v tom topily samy, akorát na konci za to byly zkritizovány. Co se týče synova názoru na tohle celé - jemu se tam celkem líbilo - celý den jen chaoticky poletoval po škole a nic moc nedělal, případně si celý den kreslil. Dost ho trápilo, že naši rodinu dost finančně vyčerpává to školné. Má hrozně rád děti, kolektiv, takže ta domácí škola by byla problém i z tohoto důvodu. Jinak, jestli půjde do pětky nebo do šestky - to mu je nějak fuk. A ostatní rodiče - je to různé - někdo je nadšený a někdo to vidí stejně jako já.
|
|
|
libik |
|
(4.2.2018 23:08:31) Znám zblízka dítě, jehož matka nevydýchala neúspěch při přijímačkách na G8 a změnila v tomto blbém věku školu, tj. zasadila děcko do hotového kolektivu,. dítě je nešťastné, téměř šikanované izolací, nepřijali ho.
Pokud nepílíš k akademickým výškám, moc tvým postojům nerozumím.
|
tamtadam |
|
(4.2.2018 23:18:26) Tady nejde o akademické úspěchy, ale o přístup k životu a práci celkově - v téhle škole se syn odnaučuje smyslu pro povinnost, systematičnosti, dokončování věcí. V září mu trvalo asi tři dny, aby nádherně zapadl do nového kolektivu, možné je všechno, ale já myslím, že přestup mezi nové děti by snad zvládl.
|
libik |
|
(4.2.2018 23:20:17) No ale nějaké důvody pro alternativní školu jsi měla, ne?
|
tamtadam |
|
(4.2.2018 23:32:05) Samozřejmě, jak už jsem někde psala, ta koncepce je mi velmi sympatická, ale myslím, že to selhává na konkrétních lidech, na uvádění těch úžasných idejí do praxe. U přijímacího pohovoru jsem otevřeně mluvila o tom, jaké problémy by syn mohl mít i tom, že potřebuje pomoct dotahovat věci. Netušila jsem, že to bude takový extrém - jakoby si tam řekli: "všechno, co se dělá ve státní škole, je blbě, tak my to postavíme na hlavu, a bude to!" Já nejsem ani trochu nadšená ze synova návratu na státní školu, po pravdě nejsem si tím rozhodnutím jistá ... . Přála bych si zkrátka něco mezi.
|
libik |
|
(4.2.2018 23:34:21) Odkud jsi rp. nejsi z Plzně?
|
|
|
|
|
|
|