4.2.2018 21:32:30 tamtadam
Přestup z alternativní školy do běžné
Dobrý den, zajímalo by mne, zda někdo nemáte zkušenost s podobnou situací. Máme syna v 6. třídě. Od září chodil do alternativní školy, která se nicméně ukázala jako naprostý průšvih. Proto ho nyní chceme vrátit do běžné školy - problém ovšem je, že v té alternativní půl roku v podstatě nic nedělal. Navíc byl vždy dost podprůměrným žákem, v podstatě ve škole jen čučel doblba a všechno jsme ho museli doučovat doma. Takže je otázka, jak naváže. Promýšlím tři varianty - nicméně ani jedna není moc realistická. 1. nechala bych si ho na domácím vzdělávání do konce tohoto školního roku a 6. třídu bychom zvládli spolu doma asi jakžtakž. Problém je v tom, že jsem - ač téměř na volné noze - velmi zaměstnaná a moje práce je vázána grantem, který musím splnit do konce června. 2. nastoupil by do 6. třídy a odpoledne bychom se spolu snažili doučit první pololetí. Problém je v tom, že na zvládnutí dvou pololetí najednou nemá intelektuální potenciál. 3. šel by do 5. třídy - tato varianta se mi líbí nejvíc, protože je stejně až červnový (byla chyba nedat mu odklad). Problém je v tom, že je to údajně v současnosti možné jedině tak, že oficiálně "propadne" - což nechceme, je výtvarně velmi talentovaný a stále věříme, že může směřovat tímto směrem, přičemž propadnutí by patrně poznamenalo jeho šance být na nějakou výtvarnou školu přijat. Neradi bychom ho jenom kvůli tomu, že není "školně" chytrý, totálně odepsali. Tak nevím kudy kam
Nějaké nápady?
Odpovědět