Přidat odpověď
Ale což o to - rok sem, rok tam, ale když už to stojí takovou pálku, tak ať se aspoň něco učí - a tím nemyslím větné členy, ani výhody symbiózy raka poustevníčka se sasankou, ale kromě třeba kritického čtení a psaní, diskuzi, vyhledávání informací také systematické práci na úkolu/projektu, dokončování věci - tady to byly chceš, nechceš, nemusíš, žádné vedení během projektu, děti se v tom topily samy, akorát na konci za to byly zkritizovány. Co se týče synova názoru na tohle celé - jemu se tam celkem líbilo - celý den jen chaoticky poletoval po škole a nic moc nedělal, případně si celý den kreslil. Dost ho trápilo, že naši rodinu dost finančně vyčerpává to školné. Má hrozně rád děti, kolektiv, takže ta domácí škola by byla problém i z tohoto důvodu. Jinak, jestli půjde do pětky nebo do šestky - to mu je nějak fuk. A ostatní rodiče - je to různé - někdo je nadšený a někdo to vidí stejně jako já.
Předchozí