20.3.2019 15:39:32 Alena
Re: OSVČ - jak zvládáte odmítnuté zakázky a vůbec komunikaci s klienty?
" Navíc se ještě vždycky bojím chtít za kurzy peníze dopředu, protože kdybych třeba zemřela, tak abych ty klienty nešidila" takoveto abych klienty nesidila a nahodou po nich neco nechtela....uvedom si, ze klientum muze byt takove jednani opravdu neprijemne. Vetsina lidi oceni jasnou komunikaci, dane ceny (ne az po ukazkove hodine), pravidelne platby.
" jako já vím, že to je na diagnózu, ale to je tak, jediné, co s tím umím udělat :)" to jsou reci, vyrobit si jeden fakturacni den v mesici umi fakt kazdy. Nedivej se na to jako na roztomilou libustku, nad kterou kazdy shovivave mavne rukou, s tim, ze je to jen "tva ztrata". ale podivej se na to realisticky, z pohledu klienta, ktereho to muze obtezovat a pravdepodobne take obtezuje.
Odpovědět