20.3.2019 16:11:23 Carollyn
Re: OSVČ - jak zvládáte odmítnuté zakázky a vůbec komunikaci s klienty?
Když někomu pošlu jenom cenu pobytu /zájezdu, tak to beru nezávazně, pokud odpoví, že to nebere, tak je to takový příjemný bonus, pokud neodpoví, nic se neděje. Horší je, když mu už pošlu smlouvu, poptám hotel nebo držím místa v zájezdu a ono nic, ticho po pěšině. Řeším to tak, že prostě k cestovní smlouvě napíšu rezervaci máte do XX, pokud do té doby nebudeme mít od Vás smlouvu, rezervace propadá. Ale taky se stalo, že jsem měla i vyplněnou a podepsanou smlouvu, objednané letenky, hotel a milí zákazníci se rozhodli, že teda nepojednou, protože něco. To už jsem byla naštvaná skutečně hodně. Jistě, dalo by se to vymáhat soudně, podepsali smlouvu, kde je to jasně stanoveno, ale tahej se po soudech kvůli tisícovce (většinou to jde zrušit, jak ubytování, tak letenky, ale někdy je to o chlup).
Odpovědět