Pam-pela |
|
(15.7.2014 21:16:48) Anni, já určitě na ČOI zítra zavolám. Téměř denně vyřizuju reklamace a takhle se fakt k zákazníkům nechováme, nikdy bych si to nedovolila.... .
Jo a ještě jsem dostala info, že na ložiska je jen tříměsíční záruka , to už je mi vůbec divný....my na ložiska běžně dáváme dvouletou.
Te´d je to kolo prostě na vyhození...ráfek prostě v ČR není...a asi dlouho nebude.
|
Blank zero |
|
(15.7.2014 23:28:27) Myslím, že sehnat zadní BMX kolo by neměl být problém. Chce to znát jednat rozměr ráfku a pak jaký tam byl náboj. Třeba zde http://www.axit.cz/D104191-oem_kolo_zadni_bmx_20_48h-14mm_dvojity_cnc-.html - stojí 740 Kč plus poštovné. Je možno též nechat vyplést, ale to bývá dražší. Správná velikost ráfku a potom náboj, jaký tam byl. To kdyžtak poradí v každé cykloprodejně. Nezávisle na vyřízení reklamace bych to zadní kolo koupil. Ty kola jsou dost namáhaná, takže i když by v záruce dali nové zadní kolo, tak časem odejde a tohle se upotřebí. Tyhle kola mě neberou, tak bohužel nemám zcela konkrétní přehled, kolik tu je velikostí atd.
|
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 9:52:08) Pampelo.., to je blbost. Na celé !! kolo je záruka 2 roky, a né 3 měsíce. Tedy myx máme stále 2 roky.... To jsou tedy obchodníci ....
|
jentak | •
|
(16.7.2014 10:02:53) Ne na celé, vždy jsou výluky ze záruky, protože pak ve finále bys mohla reklamovat, že Ti nevydržely pláště.
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:06:43) jentak.., tak samo, že je to k úměru opotřebení a na to se záruka nevztahuje....To je jako bys chtěla, když budeš používat pračku a zanese Ti filtr tím, že ho nebudeš pravdielně čistit, byť Tě na to upozorňovali a je to i v návodu, že pak zavoláš do prodejnya řekneš, chciu opravit, ale mám záruku.....blbost, že ? Člověk se o ot musí starat, záruka je na vše, ale tím, že se taky o to budu pečovat..a né, že to nechám ladem a budu na prodejce pak požadovat nesmysly...
( náš zákazník před cca 2 lety se vymlel na kole, prostě spadl, hnul si s rámem a chctěl ho vyměnit....uplatňoval záruku........)
|
jentak | •
|
(16.7.2014 10:12:00) Jo, to souhlasím, já reagovala na Tvůj příspěvek z 9,52 a domnívala jsem se, že tos vidíš právě tak, co teď rozporuješ.
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:16:00) jentak.., asi jsem špatně popsala, naž jak to bylo v myšlenkách... Jsem si teď vzpomněla na jednoho, měla jsem asi před cca měsícem... Měl uvolněnou šlapku, kolo asi 3/4 roku staré - z lětoška počátkem roku - na prav.servisu byl...a že to chce dotáhnout..proč ne ? Dotáhlo se mu to a říkám si o cenu a on na mě, že to má v záruce....chápeš ?? To fakt člověk neví, zda se mu vysmát do očí nebo ho poslat do šípku nebo na místě přizabít
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:17:09) To jsou věci, co si mají dělat sami a pokud to neumí, či iuž nemohou, nebo to prostě dělat nechtějí, tak si za to musí připlatit....
|
|
Krabatka |
|
(16.7.2014 10:17:23) Kolik stojí dotažení šlapky???
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:18:25) krabatko.., my to máme za obě za 50,-Kč
|
|
|
jentak | •
|
(16.7.2014 10:19:44) No jsou lidé různí. Uvolněná šlapka, výměnu duše apod., to je dle mýho běžná oprava, na kterou se záruka logicky nevztahuje. Ale dotyčný mi taky řekl, že postavil kolo komusi za 250 tis. a on někde v lesích píchnul. Zavolal mu, že píchnul a ať laskavě přijede a odveze ho domů, protože na to má právo, když je kolo nepojízdné a je v záruce. Tak tohle by mě ani ve snu nenapadlo.
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:21:59) ~t
znám.....
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 10:23:40) Nám volůají i v noci a divéí, jak to, že jim to neberem, či nijak nereagujeme...
|
|
|
|
Pam-pela |
|
(16.7.2014 11:28:35) Mamčo, my běžně pro zákazníky děláme všechno možné nad rámec záruky, aby byli spokojeni a docela jsou . Někomu se člověk nezavděčí stejně, ale s tím se počítá... Takže znám i druhou stranu, nejsem protivnej zákazník.
Ale já běžně nic ani nereklamuji, jen to kolo prostě potřebujeme uvést zas do provozu, aby kluk mohl přes prázdniny jezdit...a byli jsme ochotni uznat, že si to rozbil sám a sami koupit - zaplatit nový díl. Jenže ani to nám nechtěli poskytnout, a to už se mi zdá fakt hustý.
Nicméně ráno jsme měla na mailu dopis od dovozce, že sehnat jak náboj, tak celé kolo není vůbec problém a že ho mají běžně ...tak já tomu teda fakt nerozumím. V cykloprodejně tvrdili, že v Česku není a že kolo opravit (ani za úplatu) prostě nemohou.
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 11:30:59) Mamčo, my běžně pro zákazníky děláme všechno možné nad rámec záruky, aby byli spokojeni a docela jsou . Někomu se člověk nezavděčí stejně, ale s tím se počítá... Takže znám i druhou stranu, nejsem protivnej zákazník.
Pam-pelo.., my taky, mi věř....snažíme se i o nemožné, ale když jsou zákazníci lidově "vyžírkové", tak holt nejsme pro ně+ schopni VŠE dělat nads rámec jen tak...
K tomu kolu - gratuluji, že aspoň dovozce je normálně lidský...
|
Pam-pela |
|
(16.7.2014 11:41:43) No...vypadá to, že to vyřešíme. Kdyžtak seženeme zadní kolo jiné, jak mi tu taky radili, i když tím padne záruka celá, protože do toho udělá zásah cizí servis - to i chápu.
Prostě při prodeji - nákupu bylo vše OK, při problému (když jsme se normálně ptali, kdy bude kolo hotové a jak to vyřešit) mi paní švihla s telefonem , dořešil to za ni až pán, který zvedl sluchátko následovně... Ať přijdem, že s námi sepíše tedy reklamaci (kolo si tam nechali už minulý týden) a že nám stejně nepomůže, protože ráfek ani zadní kolo prostě není.
No, děkuju všem moc...aspoň mě ty rady ponoukly k jednání a dotažení věci do konce. Díky.
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 11:46:40) Ať přijdem, že s námi sepíše tedy reklamaci (kolo si tam nechali už minulý týden) a že nám stejně nepomůže, protože ráfek ani zadní kolo prostě není.
promiň.., ale to fakt jinak nejde.... To jsou fakt obchodníci jak dělaní pro podnikání...
|
Pam-pela |
|
(16.7.2014 11:54:25) Já bych reklamační protokol nechala vypsat už minulý týden , i kdyby to zamítli, reklamační protokol se prostě vypsat musí...manžel se nechal ukecat, on všechno radši po dobrém , že si kolo zaplatíme, hlavně, aby to kluk měl co nejdřív...a mohl jezdit. No a po týdnu stejně nic... , naše dobrá vůle se nevyplatila.
Mamčo, díky za rady a čas.
|
jentak | •
|
(16.7.2014 11:59:12) Vy nemáte sepsanou reklamaci? A jak ji chcete uplatnit, když to není sepsané?
|
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 11:59:28) Pam-pelo.., je tedy u nás pravda, že my na maličkosti rekl.protokol nevyplňujeme, ALE zase vypisujeme lístek - daň.doklad, že jssme si kolo ú náhr.díl(y) převzali an že je dáváme k reklamaci. Zákazníkům to stačí.... V nejhorším, když to trvá třebas aj déle, nebo víme, že to potrvá déle, talk nabízíme naši alternativu, že jim poskytneme naši zkuš.bat., zk,uš.kolo, aby mohli jezdit atp...pak je už na nich, zda-li toho využijí nebo ne, vše v rámci záruky. Nic navíc nepožadujeme..
A nemáš zač, teď jsem se taky rozčšílila u jednohpo zákaznéka. Šel reklamovat vatahané pásky u zámku, který se dává na rám....
|
Mamča + 4 ♥ |
|
(16.7.2014 12:00:20) omlouvám se za chyb, snad to přeluštíš....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|