Re: čtení - prvňáci
kuličko, on asi nečte zase tak hrozně, aby to stálo ve škole za výrazný komentář. Občas měl napsaný nějaký upozornění, na co se soustředit, ale to je tak všechno. A momentálně ho nikdo nekontroluje, že. Z krátkých textů, co čtou při videohovoru to moc znát není a co jsem zaznamenala, tak úplně plynné čtení nemá víc dětí. Blbě rozlišuje b a d, jinak je problém spíš s tím, že nevnímá členění toho textu, všechno čte jako řadu slov, nerozlišuje věty, mluvčího atd. Vnímání obsahu taky není žádná sláva, instrukce u úloh jakoby nebyly, buď je vůbec nepobere nebo je pomotá. Pokud je rozdělené slovo na konci řádku, tak třeba přeskočí řádek a klidně čte dál, aniž vnímá, že to slovo nebo věta vůbec nedávají smysl (při psaní válčíme s tím, že nerozlišuje jednotlivá slova, už teda hlavně předložky, spojky a zájmena, občas nějaké kratší slovo, spojuje je s tím, co je okolo, nepozná to ani při kontrolním čtení). Obecně soustředit se na čtení ho asi stojí dost energie čili u toho brzo odpadá.
Odpovědět