Přidat odpověď
kuličko, on asi nečte zase tak hrozně, aby to stálo ve škole za výrazný komentář. Občas měl napsaný nějaký upozornění, na co se soustředit, ale to je tak všechno. A momentálně ho nikdo nekontroluje, že. Z krátkých textů, co čtou při videohovoru to moc znát není a co jsem zaznamenala, tak úplně plynné čtení nemá víc dětí. Blbě rozlišuje b a d, jinak je problém spíš s tím, že nevnímá členění toho textu, všechno čte jako řadu slov, nerozlišuje věty, mluvčího atd. Vnímání obsahu taky není žádná sláva, instrukce u úloh jakoby nebyly, buď je vůbec nepobere nebo je pomotá. Pokud je rozdělené slovo na konci řádku, tak třeba přeskočí řádek a klidně čte dál, aniž vnímá, že to slovo nebo věta vůbec nedávají smysl (při psaní válčíme s tím, že nerozlišuje jednotlivá slova, už teda hlavně předložky, spojky a zájmena, občas nějaké kratší slovo, spojuje je s tím, co je okolo, nepozná to ani při kontrolním čtení). Obecně soustředit se na čtení ho asi stojí dost energie čili u toho brzo odpadá.
Předchozí