"Zaklady se nekladou bitim, Teda kladou, ale ty negativni, ktery nemaji "ocekavany" dlouhodobejsi vysledky. Uhodit male dite, ktere nechape konsekvence sveho jednani, znamena, ze konskevence "uhodit" ho nauci jen to, ze bude uhozeno. Nikoli ZA CO." No s tím vcelku souhlasím. Akorát ponaučení, že některá přeťápnutí nejsou tolerována beru jako poměrně dlouhodobé. Nicméně důraznou netoleranci jsme projevili ve věku, kdy už zcela chápal.
"A jinak jaksi jsi na omylu, ze ucitel nema zajem na vysledku. On totiz vysledek toho "jednotlivce" ovlivnuje nejen ostatni - vcetne osazenstva cele tridy a personalu. Ovlivnuje i celkem to, co se ti "ostatni" nauci, za coz je ucitel zodpovedny. Tak jaksi."
Ale já nepsala, že učitel nemá zájem na výsledku. Jen že rodič ho mívá z logiky věci větší, k dítěti mívá intenzivnější vztah. A tak je ochotný zajít i dále. Nicméně odstup učitele se dá považovat i za výhodu.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.