kachna_ |
|
(18.1.2023 23:17:10) Dcera dnes přišla s tím, že podváděla ve škole při testu za pomoci mobilu, přes školní skupinu, což na ní řekl spolužák. Pokud to bylo tak, jak dcera říká - přišlo by vám horší opisování nebo udání?
|
Rašeliník |
|
(18.1.2023 23:35:59) Rozhodně to udání.
Podváděni/opisování tady bylo vždycky a vždycky bude. Alespoň na střední. Já kdybych občas neopisovala z taháků, tak nedám matiku a nedostala bych se na vysokou, která mě bavila.
Učitel samozřejmě ale nemá dopustit to, aby k přílišnému podvádění při testech docházelo. Je to hlavně jeho starost.
To udání ukazuje, že vztahy ve třídě nejsou ok. Ještě na základce bych to asi pochopila, ale třeba na střední si myslím, že už je nějaké udávání mimo…
|
|
Pruhovaná |
|
(18.1.2023 23:44:03) No, asi to udání 🙂. Připadá mi, že u nás obecně máme k těm Bretschneiderům trochu větší nechuť než v jiných krajích 🙂.
|
|
Federika |
|
(18.1.2023 23:48:52) Udání. Ale dceři bych řekla, že je blbá, jestli má tohle zapotřebí...
|
TaJ |
|
(19.1.2023 0:34:44) Federiko, reagovala bych asi stejně.
|
|
zerat |
|
(19.1.2023 16:50:36) Frederiko, vidím to stejně
|
|
|
Žžena |
|
(19.1.2023 3:05:16) Opisování. A to, že tolik lidí normalizuje podvádění. Holka není žádnej národní hrdina disident, udělala blbost (chápu, že je to běžné, ale nepovažuju za nárokové, aby jí to vždycky prošlo a aby jí za to všichni tleskali). Kluk nevydržel koukat na podvod, tak ho nahlásil. Chápu i tu jeho frustraci, možná to nebylo poprvé a už mu došla trpělivost. Za mne to není stejné jako udání Vomáčky, že řekl "Brežněv je kokot" a ulil se z prvomájového průvodu.
|
K_at |
|
(19.1.2023 5:45:03) Žženo, no podvádění to je. Ale proč? Protože ZNÁMKY. Kdyby se psalo všechno proto, aby učitel měl zpětnou vazbu....ale u nás se chyba a nevědět, nerozumět, zapomenout trestá. Proto taky taháky. A vidím rozdíl mezi občasnou "výpomocí", nebo tím, kdy žák dělá totéž běžně a ještě okatě. Tedy pokud si podváděním průběžně zkresluje výsledky k lepšímu.
|
Manul |
|
(19.1.2023 10:15:37) No ale pak je otázka, kdo vytváří ten tlak na známky - mám dojem, že většinou jsou to rodiče. Jasně, je to to, co se ve škole řeší, ale je i na rodičích, aby významu známek dali nějaký rámec a dítě nepodvádělio jen proto, aby maminka nekřičel, když donese 3 z dějepisu.
|
Žžena |
|
(19.1.2023 10:23:05) Manul, hele já nevím, ten tlak na známky je asi ze všech stran? Já jako rodič bych preferovala, aby známky nebyly, klidně na prvním stupni vůbec. U mých dětí je mi srdečně šumák, co mají za známky, akorát pociťuji povinnost trochu nakopávat puberťáka, kterému se to už počítá k přijímačkám). Ale na známkách trvá škola (hned od první třídy, kdy mi to přijde naprosto uhozené). A pak na druhém stupni zas jde o známky v souvislosti s přijímačkami... Takže bych to neházela na rodiče.
|
Federika |
|
(19.1.2023 10:25:58) U nás na známkách trvají děti Syn už si to rozvrhl tak,aby mu to vyhovovalo, ale když nedostane z chemie, který se chce věnovat, plnej počet bodů, je na sebe fakt naštvanej. A dcera, hmm, docela čekám,až bude na gymplu, aby se oprostila od toho vlastního tlaku na sebe, ta jede jen po jedničkách a občas je na mě naštvaná, když jí řeknu, at se jde se mnou radši dívat na Hobbita, že přece nemusí z toho zemáku mít za jedna....
|
|
Marika Letní |
|
(19.1.2023 10:37:29) "Ale na známkách trvá škola (hned od první třídy, kdy mi to přijde naprosto uhozené)."
Dle mých zkušeností na známkách trvají v naprosté většině případů rodiče. Cituji: kdo se má číst s nějakými kecy, kouknu na známku a vidím.
|
Žžena |
|
(19.1.2023 10:38:58) Mariko, hele mám osmáka a prvňáka, prvňákům letos byla vnucena jednička do žákovské hned prvního září, aniž by se rodiče stihli rozkoukat či něco požadovat.
|
|
Konzerva |
|
(19.1.2023 10:42:05) "Cituji: kdo se má číst s nějakými kecy, kouknu na známku a vidím."
V mém okolí je většina opačných rodičů.
|
Federika |
|
(19.1.2023 10:56:27) Vrrtáku, proboha, co je to za školu? Já měla pocit, že jste nějak měnili nebo to pletu?
|
Federika |
|
(19.1.2023 11:29:00) Vrrtáku, u nás už oba mají uzavřeno, jedou na druhý pololetí
|
|
|
|
Konzerva |
|
(19.1.2023 12:47:20) Hm, to je asi nějaký nový trend zeměpisářů. Na naší škole se taky učí zeměpis tím, že děcka dostávají za úkol udělat prezentaci na dané téma, to odpřednáší a tím je splněn výklad.
|
|
Akrasha |
|
(19.1.2023 22:09:25) U dcery ve škole se jedná také o zeměpis. Vždy měla jedničku, teď od září nová uč. Výuka jenom prezentace. V testu otázky, co si nikdy neříkali, navíc nevědí, co se učit. Psali dva testy, z testu dostanou dvě známky. Oprava je nemožná. Dcera je mezi 3-4, 8.třída. Na vysvědčení zatím vždy 2 dvojky.....
|
Konzerva |
|
(20.1.2023 8:11:33) Jo a v zeměpise měli umět na mapě ukázat objekty,který tam nejsou.
|
Federika |
|
(20.1.2023 8:24:40) Jak, jako, který tam nejsou? U nás slepý mapy frčí, musí zakreslit kdejakej detail, vědět přesně hlavní město úplně všech pidizemiček, to v pohodě, ale zakreslit i jejich polohu, do prázdných míst. Ale je tolik aplikací na webech, že je to oproti nám , kdysi, docela sranda a zábavný.
|
Konzerva |
|
(20.1.2023 10:42:54) Nejde o slepou mapu.
Dostanou seznam hor, řek, měst apod., které musejí umět na mapě ukázat. Ale některá ta místa ve školním atlasu nejsou. Dneska to jde, mají stále přístup na mapy. Ale když to dělalo starší dítě, tak mělo přístup na internet jen občas, když přišel někdo z nás z práce. přišlo mi to divný. Tak buď to má být úkol, vyhledejte kde je ... nebo to je úkol, že na školní mapě je něco a mají to umět ukázat.
|
|
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 13:16:00) vrrrtaku, tvoje historky ze školy jsou nesmyslný, že by nebyla žádná známka za pololetí? že by vykládali učitelé takový nesmysly? Něco o fungování školy vím
že učitel ruštiny nezná nějaký slovíčko by mě nechalo v klidu nikdo, kdo jazyk aktivně nepoužívá ideálně denně nemůže znát všechno, zapomíná se, některá slova vznikají nově, jiná se přestávají používat a nahrazují se, jazyk je živý, vyvíjí se, důležitý je domluvit se a ne znát úplně každý slovo
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 13:27:55) Yuki, mám úplně stejný dojem. Navíc mě překvapuje, co vrrrtak (jako provozní zaměstnanec) může všechno vědět.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 20:23:02) když ty občas píšeš věci, který se netýkají tvýho dítěte, ale co ses dozvěděla ve sborovně
ale děkuju za to, naučilo mě to nenechávat tam nic, co by se nemělo ze sborovny dostat, dávat si víc pozor na to, kdo kdy stojí blízko a může něco slyšet
|
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 20:29:41) vrrtaku, že víš o svém dítěti, je samozřejmě v pořádku. Ale ty poměrně často ventiluješ věci, které by podle mě provozní zaměstnanec vědět neměl. Jak k nim přijdeš, je otázka.
|
Kaipa |
|
(19.1.2023 20:50:55) vrrtaku, dnes nic. Yuki ti taky píše, že v reakci na některé tvé příspěvky si jako pedagog dává větší pozor.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 21:16:55) platy jsou tabulkový a může si je najít kdokoliv na internetu, nemusí zrovna na stránkách vaší školy, jestli si vzpomínám ty ses zmiňovala ne o platu, ale o odměnách a ty se fakt do inzerátů nedávají, už proto, že nejsou pevně daný
akce školy nejsou nic tajného, co z akcí by neměl někdo vidět? kdo kam jede a s kým? určitě si ale vzpomínám, žes tady psala ne o tom, co je na stránkách školy, ale o čem si povídají učitelky u svačiny, protože ty tam sedáváš s nimi
|
Půlka psa |
|
(19.1.2023 22:02:13) "jednání s ospodem"
No a je to: typově: - jednání s ospodem, - jednání s ospodem ohledně žáka Bořivoje Konečného nebo - jednání s ospodem ohledně žáka Bořivoje Konečného, kterého osahává prastrýc?
Pokud to první, tak je ok. Pokud druhé nebo třetí, tak je to samožřejmě špatně.
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 22:42:38) pokud škola dává do akcí pro veřejnost konkrétní jména dětí, tak to špatně je, možná neví vedení, že je to vidět, už jsi jim o tom řekla?
|
Yuki 00,03,07 |
|
(19.1.2023 23:16:42) rodiče jsou v tomto ohledu veřejnost, která nemá mít všechny informace, takže učitelka nahlásila a předpokládám, že chybu někdo opravil, nebo to tak zůstalo? ono to vypadá z těch minulých příspěvků, že zůstalo, doufám, že ne. Udělat chybu může každý a čím dřív se to dostane k vedení, tím dřív se to opraví.
proč je tabulkový plat v nabídce různý? no třeba proto, že má každý jinak dlouhou praxi, na některý pozice jiný vzdělání, někdo třeba teprve studuje, někdo už je mgr a zatím nemá pedagogický minimum, někdo si k základu přibere nějakou aktivitu, která není povinná.....
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 11:51:47) vrrrrtaku, pokud něco vidíš, co není v pořádku, tak je snad tvou povinností to nahlásit, ne?
vlastně není, to by bylo udavačství a udávat se nemá
přesně toto je výsledek toho, že se zavírají oči nad čímkoliv, co není v pořádku, systém má fakt úspěch
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 17:35:24) Mám jít na vedení že předloni jsem to viděla tam i tam a teď to stále vidím jako zaměstnanec a ať se podívají co vidí rodič?
ano, já bych přesně toto ocenila
a pokud si vzpomínám, tys to neřekla vedení, ale některé učitelce, takže vůbec nevíš, jestli o tom vedení vědělo
navíc ten kdo to zadává zadává do systému,což je asi vedení školy, taky zadává komu se co zobrazuje
taky zadávám do systému a protože neumím úplně všechno a nemám rodičovský přístup, tak nevím, dokud mě někdo neupozorní, že je něco špatně, ani jestli jsem to správně opravila
taky můžu zapomenout zeptat se někoho, kdo to vidí, jestli už je to v pořádku
u nás provozní do systému nemají vůbec přístup, dost dobře nechápu, k čemu vám to je
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:09:43) když tobě se nelíbí, jak funguje vaše škola, ale taky neuděláš nic pro změnu, ani takovou maličkost, jako je zeptat se, jestli toto vidí i rodiče, protože ani ty bys neměla vidět třeba datum výchovné komise a o co v ní půjde
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:22:08) já nevidím o co v ní jde, jen že je,kdy je a někdy kdo tam je-někdy ne, bývá tam i jednání se zz, z toho nevím nic jen to že, je v ten čas blokovaná třída,což mi stačí.
tak pokud vidíš, že je blokovaná třída kvůli jednání a nevidíš jméno dítěte, tak je to přece úplně jedno, ne? ale tys to podala jako porušení gdpr, protože je vidět i to jméno, teď píšeš něco úplně jinýho, naprosto nezajímavýho a neškodnýho
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:49:35) Ono je jedno, že se někdy gdpr neporušuje. Klíčové je, pokud někdy ano.
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:54:39) fakt by bylo dobrý přijít za vedením a říct, žes už to kdysi říkala paní učitelce, že vidíš něco, teď to vidíš taky, tak nevíš, jestli je to v pořádku, jestli totéž vidí i rodiče
nahlásit něco kolegovi z jiné směny je fakt nesmysl, učitelka to možná řekla jiné učitelce, že by to stačilo? prostě takový věci neřeší kolega, ale nadřízený, jinak bych to vůbec za ohlášenou věc nepovažovala
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 19:10:41) V tom případě jsi asi udělala nejvíc, co jsi mohla.....
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 19:17:44) že i vedení čtu poprvé
fakt by mě zajímalo, která je to škola, že je tam tak extrémní bordel úplně ve všem
|
Delete |
|
(20.1.2023 21:56:37) psala několikrát, že to řekla i své nadřízené. Nepoužila slovo vedení, ale přímý nadřízený provozních zaměstnanců, i kdyby nebyl součástí vedení, k vední školy mnohem blíž než řadová uklízečka.
Nevím, co se ti nezdá, už jsem několikrát poznamenala, že fungování v jejich škole připomíná tu naši, a to to vidím z úplně jiné pozice.
U nás se tedy po covid době dost zlepšilo, ale problémů je pořád dost, viz můj včerejší vstup do této diskuze.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 15:20:54) nikde není vše zalité sluncem, ale taková hromada problémů je divná.
vystřídala jsem pět škol, od vesnice po krajský město, kluci chodili na šest jiných, zase od malýho města přes okresní po krajský, a takový bordel nebyl nikde
teď mám konečně možnost ovlivňovat, co se ve škole děje, jak se škola prezentuje na venek a ano, je to práce, ale je potřeba zapojení všech zaměstnanců, každý musí mít chuť něco zlepšovat, podle svých možností
takže třeba kdyby za mnou přišel kdokoliv z kolegů nebo personálu, že už něco dvakrát říkal a pořád to nefunguje, udělám maximum pro to, aby to fungovalo, fakt bych si o něm nemyslela vůbec nic špatného, naopak
Jak psala i Delete, všechno neumí nikdo a bez zpětné vazby to prostě nezjistí
a právě o tom to je
nás zajímá názor všech, kdo mají se školou cokoliv společného, děti, rodiče, zaměstnanci, veřejnost, zvláštní kapitolou jsou sousedé školy, a vždycky se snažíme zlepšit, co je špatně
samozřejmě že to nejde ani vždycky, ani rychle a často ani na poprvé
škola je o lidech, proto je to náročný místo, když jsem nebyla spokojená se školou kluků, změnili jsme, i za cenu velkých komplikací, já sama jsem střídala školy spíš kvůli tomu, že jsem se přizpůsobovala klukům a jejich potřebám, včetně dopravy do školy
výhoda pro mě je právě v tom, že jsem školy poznala z několika pozic, mám srovnání a mám trochu představu, co jde dělat jinak
ono nadávat na to, že něco nefunguje, tím se nic nezmění, takže žádný Facebook číst nebudu, to je ztráta času
co se týká chybějící známky, není nic jednoduššího než napsat učitelce, případně vedení, zeptat se, jestli není někde nějaký technický zádrhel a požádat o změnu mimochodem toto se u nás řeší taky, nedávno byla schůzka, kde se maminky ptaly, třídní jim hned ukázala, že tam známky jsou, s konkrétní učitelkou jsem se pak bavila, že by jich ale mělo by víc, ona něco neměla zapsané
kdyby ty maminky jen tak nadávaly na náměstí před školou, k nám by se to nedostalo a žádná změna by nebyla
já věřím tomu, že teď maminky ví, že je nikdo s dotazem nevyhodí a přijdou kdykoliv zase a kolegyně si dá pozor, aby zapisovala všechno včas, já to považuju za dobrý řešení a za vyřešený problém ke spokojenosti všech, stačilo pár minut a minimální energie
|
K_at |
|
(22.1.2023 15:26:33) Yuki, super, to je zn.ideal. ale jde to především díky tomu, že vedení je přístupno diskusi a změnám. A kolegové se angažují. A tohle jsou věci, které vrrrtak fakt neovlivní. Navíc z pozice technického personálu. Což je pozice, kterou dosud někteří učitelé a ředitelé berou jakou "drž se hadru a nevotravuj".
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 15:29:41) kat, já vím, že není snadný změnit ani školu ani práci, ale být někde, kde mi není dobře, udělala jsem vždycky maximum pro změnu
aby se kolegové angažovali a vedení bylo přístupné změnám, musí být ta zpětná vazba, ono to je provázaný, a když to nestačí, tak hledat a odejít
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 17:25:43) pokud se nedočkáš odpovědi od učitelů, dej mail do kopie vedení
zkus upozornění na problém podávat jinak než kritiku, možná by to mohlo pomoct, ale je otázka, jak u vás fungují vztahy a jak zrovna ty vycházíš zrovna s někým konkrétním, zkus místo ředitele zástupce, nebo naopak
pokud jsi v práci, kde jste na sebe naštvaní a všechno se považuje za kritiku, pak bych měnila místo
jestli jsi odněkud kousek na sever od nás a je to problémová oblast, nebude tam tak velký problém najít místo jinde, kde bude naděje na lepší vztahy
diagnóza z ppp není od doktora, pokud učitelka nerozumí zprávě a je v ní něco, co ovlivňuje výkon a chování žáka, pak je dobrý upozornit vedení a požádat o spolupráci výchovnou poradkyni
co v té správě máte? ono je to teď složitý, ani ppp nenapíše třeba dysgrafie, takže je to boj vůbec zjistit, s čím máme tu čest
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 21:42:25) pokud upozorníš na to, že vidíš v online systému něco, co bys asi jako řidič nebo nepedagog asi vidět neměla, je to přece úplně něco jinýho než pomalovaná zeď, tu může řešit školník a vedení to ani nemusí vědět, ale to jsou úplně nesrovnatelný věci
zkus trochu popřemýšlet o tom, jak mluvíš s kolegy a nadřízenými, co by se dalo dělat jinak, protože máš těch konfliktních situací nějak moc, nikde nejsou lidi svatí, ale takových problémů, dokonce s novou kolegyni, kterou potom poslouchají i ti, kdo tě znají, to je divný
adhd není jednoduchá diagnóza, ale ani to není nic výjimečnýho, na každé škole je pár takových dětí, náš nejmladší měl podle ppp symptomy adhd, prostě se tak choval, i když neurologicky byl v pořádku chce to pevný hranice, režim, jasný jednoduchý pravidla, a chválit a chválit za všechno, co je dobrý, přitom ale trvat na dodržování těch pravidel, takže ještě v 9. třídě občas proběhne setkání s rodiči, kde rodiče, kluk a já dáváme dohromady, co bylo blbě a jak to má být, spolupráce je nutná, bez té to nejde
sankce jako u ostatních, v dospělosti musí dodržovat taky to stejný, takže si postupně musí zvykat, Na prvním stupni bývají děti s adhd ještě jenom živější, na druhým víc porušují pravidla, třeba ničení věcí (díra do dveří), kouření na wc, ale i drzost a arogance, a tam už nejde dělat rozdíly kvůli adhd je dobrý s děckem hledat , co ho vyprovokuje, co ho uklidní, kde se může odreagovat, do čeho může praštit, aby se naučil regulovat sám sebe
|
K_at |
|
(22.1.2023 21:51:06) Yuki, není na tom divného nic - s novou kolegyní. A upřímně řečeno, Vrrrtak je asi ráda, že je vůbec ráda. Z toho, co tu za ty roky psala, je snad více než jasné, že prostě vztahy a poměry v té škole nejsou ok. Upozornění na míru konfliktů se mi zdá dost nefér.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(22.1.2023 22:29:55) možná ti to přijde nefér, já považuju za rozumný zamyslet se nad tím, jak člověk působí na svoje okolí, protože pokud to neudělá, nic na sobě nezmění, ani nepochopí důvody okolí a bude se to pořád opakovat
jediný, co člověk může změnit, je on sám
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:30:30) Počkej, tak vidíš jako rodič, že jde o ospod řízení a jméno konkrétního žáka nebo ne? Původně jsi to popsala takto. Pokud tam rodič vyčte jen to, že ve třídě v daný čas něco řeší učitelka Vomáčková, tak je to jedno. Nebo ohledně toho ospodu nešlo o blokaci místností, ale o něco jiného? Možná se ztrácím ve větvích příběhu.
|
Delete |
|
(20.1.2023 22:02:25) K těm Bakalářům, myslím, že už jsem hodně pokročilý uživatel, ovládám desktopovou i webovou aplikaci i jako správce, umím nastavit každou blbinu, ale přesto se stalo, že rodiče viděli informaci, kterou vidět neměli. Nakonec jsme volali na podporu Bakalářů a po chvilce zkoumání nám bylo řečeno, že problém je na jejich straně, protože veškerá nastavení jsou jen pro desktop a web, ale ne pro mobilní aplikaci, která by se sice nějak měla synchronizovat s tou webovou, ale ne, no. Třeba právě to nastavení u akcí. Takže kdo se do Bakalářů díval přes mobilní aplikaci, viděl vše bez ohledu na nastavení. A takových je mnohem víc než těch, kteří používají tu webovou nebo desktopovou . Ani nevím, jestli už s tím Bakaláři něco udělali. Ale evidentně jsme byli první, kdo to řešil . Je to asi 2 měsíce zpět.
Jo a řešit jsem to začala ihned, kdy se ke mně ta informace dostala, což bylo asi měsíc od začátku těch akcí, které měly některým uživatelům zůstat skryté. Ačkoliv většina používá tu mobilní aplikaci, tak nikdo nepřišel, že vidí, co vidět nemá. Logicky, žáky ani rodiče nenapadlo, že to, co vidí, vidět nemají. Učitelé považovali za normální, že akci vidí, kvůli změně rozvrhu. Takže se na to přišlo, až když na mě vystartovala výchovná poradkyně, jak je možné, že s ní děti o té akci mluvily, když o ní neměly vědět a já jsem říkala, že to nastavím. Myslela si, že jsem to schválně neudělala nebo znovu změnila, protože u toho nastavování byla. Takže jsem se začala bránit a hledat a testovat. A potom jsme tedy volaly tu podporu Bakalářů, abychom se dozvěděly, že je nějak nenapadlo tyhle věci pro mobilní aplikaci řešit .
|
|
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 17:49:54) "Mám jít na vedení že předloni jsem to viděla tam i tam a teď to stále vidím jako zaměstnanec a ať se podívají co vidí rodič? Asi by na mě koukali jako na debila"
No, nahlásit to mi přijde jako rozumná věc. Jako zaměstnanci ti přece může (mělo by) záležet na tom, jestli se zaměstnavateli něco špatně nezobrazuje. Nijak to nesouvisí s tím, jestli je to tvoje odpovědnost nebo není. Také hlásím kolegům z důvodu reputačního rizika různé věci, kterých si za provozu všimnu, ačkoliv je to jejich odpovědnost a hlásit bych jim to nemusela. A jiní zase hlásí mně, že si všimli, že mám něco špatně něstaveno. Jsem moc ráda, že nejsou lhostejní, ale konají.
|
sovice |
|
(20.1.2023 18:10:00) Půlko,
ale jsou to tvoji kolegové. U Vrrtaka jsou to nadřízení a její práce je úplně jiná, ona v té škole uklízí a podle toho, co tu píše, se k ní nechovají moc s respektem.
Sdělila to nějaké učitelce - čili správným směrem. Yuki tu píše, že neví, jestli to ta učitelka předala dal - ale to už není její odpovědnost. Má snad být "odpovědnejsi" než ta ucitelka?
Mně teda primárně vůbec nejde do hlavy, proč měla jiný než rodičovský přístup.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:14:33) učitelka není její nadřízená, pokud vidí nějakou chybu, proč z tím jde za řadovým zaměstnancem? má jít za svým nadřízeným
zvlášť když v té škole nefunguje vůbec nic a ona to ví
|
Yuki 00,03,07 |
|
(20.1.2023 18:19:14) představ si to ve fabrice, uklízečka přijde za dělníkem, že je někde nějaký problém no a jako co? to je na úrovni pomluv, ne oznámení, aby se s tím něco skutečně dělalo zvlášť když se běžně na chodbě probírá nespokojenost a co se zase nepovedlo, když v takové atmosféře řekne, že je vidět v systému něco, tak to ta učitelka pravděpodobně vůbec nemusela vyhodnotit jako informaci, kterou by si měla pamatovat poté, co se na té chodbě rozejdou každá za svou prací
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2023 18:25:55) Mohou to být kolegové i nadřízení, ale většinou hlavně lidi, které vůbec neznám. Přijde mi to úplně ok. No ale pokud už to jednou hlásila, tak je to něco jiného. To jsem asi nepochytila, že je to věc, která byla s dobrou vůlí nahlášená a v rok ji neopravili, ačkoliv o ní věděli. To je jiná situace.
|
|
|
|
|
|