Přidat odpověď
Delete, zajímavá věc, za prvé by mě zajímalo, proč chce měnit známku, ono se někdy stane, že má děcko úlet, blbý období, ale potom se zase vzpamatuje a třeba mu nechtěla dát horší známku kvůli nějakému problému, kterým si přicházelo.
proč ale nezvolila naprosto legální metodu známky za nějaký výkon?
Já bych se zajímala hlavně o důvod toho celýho a aspoň slovní zdůvodnění u konkrétního žáka, třeba v hodinách pomáhá ostatním, akorát je stresař, kazí písemky, přitom vím, že umí. I takových pár mám. Tak v tomto smyslu.
Udání? možná je to spíš k zamyšlení, jak máte nastavený způsob hodnocení, jakou volnost má učitel. Syn měl na jedné škole striktně co je nad 1,49, to už je dvojka, a vůbec se právě nepřihlíželo k osobnosti a schopnostem mimo známky, což mi přijde špatně.
Takže bych to brala spíš jako věc k diskusi, když to tak bylo i podaný.
Předchozí