Já vždy opisovala ze sešitu. Dělat si tahák mi přišlo stejně namáhavé jako se učit. Možná jsem si někdy napsala nějaký vzoreček, který jsem stejně následně nedokázala použít a byla ráda, že mi hodná spolužačka dala nějaký ten příklad opsat. Ty zkratky na taháku by mi jenom přivodily paniku a zatemnění.
U nás ve třídě ale byla vlastně atmosféra taková, že ti co opisovali a podváděli, byli za takové outsidery. Neschopní podvodníci. Nikdo sice nebonzoval, ale bylo to trošku rozkastované. (Gympl). No a na dalších školách už jsem byla za hvězdu co všemu rozuměla a téměř všechno uměla, takže jsem litovala i chápala ty, co musí opisovat.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.