Justýna |
|
(24.10.2014 21:11:41) Taky jsem na to koukala.Tady můžete pochopit jak hořké je nalévat moudrost do hlavy,která o ní nestojí a jak je sladké dělit se o vědění s duší která po něm prahne. Žáky které učí na svých prestižních školách tak s nimi jde všechno tak nějak samo, ať už díky jejich IQ,motivaci nebo i šťastné hvězdě ale v 8.A se pěkně nadřou,tady se teprve ukáže jejich umění učit.
|
Brunhilda |
|
(24.10.2014 23:16:58) Justýno, přesně. Já se právě těším na tu skrytou kameru, až se děti začnou chovat přirozeně. Češtinářka není můj šálek kávy, myslím si totéž, co Bára a další - že si je moc brzy pouští k tělu. Dějepisář podle mě nezačal nejlépe, na ty děti to byl moc dlouhý a nudný výklad. Líbilo se mi, že jim řekl důležitá pravidla a chce je hodnotit podle snahy a momentálního výkonu a to jim zdůraznil. Jinak si myslím, že mohl méně vysvětlovat a jasněji a stručněji vše podat. Ale má zkušenosti a podle mě se bude schopný přizpůsobit, až děti lépe pozná. Matikář je nadšenec, ale zvyklý učit jen nadprůměrné žáky. Myslím, že bude hodně překvapený. Líbilo se mi, jak jim říkal, že bude hodnotit i aktivitu mimo hodiny - třeba když si venku všimnou něčeho, co souvisí s matematikou.
Myslím, že největší šanci má dějepisář. Dobrým příběhem, scénkou, atd. lze zaujmout a je naděje, že si něco v hodině zapamatují. Těžké to bude mít hlavně matikář, vysvětlovat najednou pro tolik dětí, když každý chápe (nebo spíš nechápe) velmi různě, je strašně náročné. Navíc ty děti jsou dost slabé a dá se předpokládat, že většinu matematika nebaví, protože je u toho nutné myslet. Češtinářka si podle mě uvědomí, že není krásná a úžasná natolik, aby to stačilo tyhle děti nějak přimět víc makat.
|
úča | •
|
(25.10.2014 0:04:13) Nápodobně. Dějepisář to dá, pokud se adaptuje a začne mluvit řečí jejich kmene. Oni z něj zatím cítí dobrou energii, ale nerozumí mu ani slovo z toho, co říká. Moje zkušenost je, že při takových dětech je třeba proslovy omezit na minimum nebo spíš vůbec neproslovovat. Matikář je sympaťák a roztomilý, ale těžko říct, jestli je zvládne, ale on třeba ještě překvapí. Češtinářka se dojímá sama sebou a něco je na ní takové nevěrohodné, či jak to říct, když řekne, že přistupuje k dětem jako ke klientům...hm... to bude nejzajímavější, jak se popasují, ale nevsadila bych si na ni. Ale jsou to kovbojové všichni tři, že se na něco takového dali.
|
|
úča | •
|
(25.10.2014 0:04:29) Nápodobně. Dějepisář to dá, pokud se adaptuje a začne mluvit řečí jejich kmene. Oni z něj zatím cítí dobrou energii, ale nerozumí mu ani slovo z toho, co říká. Moje zkušenost je, že při takových dětech je třeba proslovy omezit na minimum nebo spíš vůbec neproslovovat. Matikář je sympaťák a roztomilý, ale těžko říct, jestli je zvládne, ale on třeba ještě překvapí. Češtinářka se dojímá sama sebou a něco je na ní takové nevěrohodné, či jak to říct, když řekne, že přistupuje k dětem jako ke klientům...hm... to bude nejzajímavější, jak se popasují, ale nevsadila bych si na ni. Ale jsou to kovbojové všichni tři, že se na něco takového dali.
|
|
Visi | •
|
(31.10.2014 21:16:57) Tolik dětí? V normální škole je jich 20+ a ve třídě je JEDEN učitel :)
|
|
|
|