Přidat odpověď
Justýno, přesně.
Já se právě těším na tu skrytou kameru, až se děti začnou chovat přirozeně.
Češtinářka není můj šálek kávy, myslím si totéž, co Bára a další - že si je moc brzy pouští k tělu.
Dějepisář podle mě nezačal nejlépe, na ty děti to byl moc dlouhý a nudný výklad. Líbilo se mi, že jim řekl důležitá pravidla a chce je hodnotit podle snahy a momentálního výkonu a to jim zdůraznil. Jinak si myslím, že mohl méně vysvětlovat a jasněji a stručněji vše podat. Ale má zkušenosti a podle mě se bude schopný přizpůsobit, až děti lépe pozná.
Matikář je nadšenec, ale zvyklý učit jen nadprůměrné žáky. Myslím, že bude hodně překvapený. Líbilo se mi, jak jim říkal, že bude hodnotit i aktivitu mimo hodiny - třeba když si venku všimnou něčeho, co souvisí s matematikou.
Myslím, že největší šanci má dějepisář. Dobrým příběhem, scénkou, atd. lze zaujmout a je naděje, že si něco v hodině zapamatují.
Těžké to bude mít hlavně matikář, vysvětlovat najednou pro tolik dětí, když každý chápe (nebo spíš nechápe) velmi různě, je strašně náročné. Navíc ty děti jsou dost slabé a dá se předpokládat, že většinu matematika nebaví, protože je u toho nutné myslet.
Češtinářka si podle mě uvědomí, že není krásná a úžasná natolik, aby to stačilo tyhle děti nějak přimět víc makat.
Předchozí