|
Všechny naše deníky
|
-
Něco málo teorie fotografování
(5 článků)
Jak dojem z naší fotografie ovlivní kompozice a světlo nebo jak vybrat správný výřez z toho, co jsme nafotili...
|
-
Program Corel
(2 články)
Návody, rady, tipy a pracovní postupy pro práci v programu Corel Paint Shop Pro X
|
-
Program GIMP
(3 články)
Návody, rady a tipy na práci v freewarovém programu GIMP.
|
|
|
-
Program Zoner
(1 článek)
Nápady, tipy a postupy pro práci v programu Zoner
|
|
|
[<<Předchozích 30] Poslední články ze všech deníků 31 až 35 z 35
|
- kde ho vzít a jak na něj
|
| |
|
|
Existují uspořádání předmětů, která našemu oku ladí a zase naopak. Tímto problémem se malíři zabývali již před mnoha staletími. V článku jsou uvedeny příklady kompozic, které fotografové často využívají.
|
| |
|
|
Komprese obrazu objektivy s delšími ohniskovými vzdálenostmi
|
| |
|
|
Fotograf musí vidět věci tak trochu jako obrazy v rámu. Tím rámem je hledáček fotoaparátu. Důležitou zásadou je "jít na doraz", aby na fotografii nebylo nic zbytečného. V článku jsou příklady fotografií, které vysvětlují, co je dobrý a špatný výřez.
|
| |
|
|
Fotografové si na rozloučenou často přejí dobré světlo. Je tomu opravdu tak. Fotografování je vlastně psaní světlem. Když máte špatný inkoust, pořádně také nic nenapíšete. Světlo se musíte naučit vnímat a pozorovat.
|
| |
|
|
[<<Předchozích 30] Poslední články ze všech deníků 31 až 35 z 35 |
|