Yuki,
přesně, u nás si nás pár vedlo svoje třídní stránky dlouhodobě, takže v situaci, kdy to ze dne na den bylo všechno jinak, se vlastně skoro nic nezměnilo. Já jsem tedy rozjela podrobnou přípravu, co a jak, ale jinak to místo a způsob předávání informací zůstal stejný. Totéž ti, co do té doby fungovali jen přes mail. Nikdo neměl potřebu to měnit a rodiče jsou vesměs spokojení (škola i jednotliví učitelé si žádají zpětnou vazbu, ohlasy máme).
Něco nového zkouší jen ti, kdo do uzavření škol fungovali jen ve škole, takže by stejně nějakou cestu museli najít, nebo třeba někdo, koho do toho navezl někdo jiný, který už to má vyzkoušené. Od rodičů se objevilo pár ojedinělých žádostí o onlinevýuku a opět jen v případě, že s ní už mají zkušenopst odjinud, případně když přijali názor, že je to jediná správná cesta (ale to je snad jeden nebo dva na škole, co vím).
Já mám třeba ve třídě hodně sourozenců od dětí, které online výuku mají, a přitom ode mě ji nikdo nechce, ani se nikdo nezeptal, jestli bych třeba...a to je dost všeobecně známo, že zrovná já s ovládáním techniky problém nemám, vztahy s rodiči jsou velmi pozitivní, takže to není ani o strachu se zeptat. Naopak mám informace, že jim vyhovuje si to dělat podle nálady, vlastním tempem, kdy je na co čas...
A svůj web pro druhý stupeň, který jsem sice používala dříve, ale letos až teď po uzavření škol, hodlám využívat v dalších letech naopak velmi aktivně. Přípravy na jednotlivé týdny pak třeba vypnu, ale určitě si nechám zálohu právě pro období nemocí, a naučím je na web chodit a využívat ho pravidelně. Zkusím překopat způsob domácí a školní práce a ten web bude dobrý základ. A teď, jak to píšu, jsem se poprvé zatěšila na příští rok
.