4.2.2018 23:58:08 Analfabeta
Re: Opisování - solidarita nebo podvod?
Proč geniální? Ti, co opisovali, na Rodinu nechoděj...
Taky jsem dávala opisovat. Spolužákovi, co v učení vcelku plaval. Díky tomu opisování došel do 9.třídy a mohl se vyučit truhlářem. Kdyby neopisoval, tak by rupnul a truhlářem by se vyučit nemohl.
No, a u nás vlastně opisovala skoro celá třída. My totiž nesměli v sešitech škrtat. Kdo škrtal, musel přepsat úkol, v horším případě celý sešit. Tak jsme došli na to, že když využijeme polední přestávku k tomu, abychom vyřešili úkoly z matiky nebo chemie na tabuli, tak můžeme mazat do alelujá, můžeme společně prodebatovat správné řešení apod. Takže školní úkoly byly vlastně týmovou prací. My byli ve třídě tři tahouni, co to vyřešili na tabuli a pak to celá třída v pohodě opsala. Pokud chtěli, mohli se taky účastnit řešení, my brali do party každého.
Odpovědět