Re: Opisování - solidarita nebo podvod?
Kudlo, jo, jsem podvodník a měli by mě zavřít. zachránila jsem 2 spolužáky od propadnutí v 7. tř. z fyziky, na kterou jsme měli učitelku, jejímuž výkladu jsem nerozuměla mnohdy ani já, přestože jsem měla jako jedna ze 3 jedničku a z matiky jsem jezdila na krajské mat. olympiády. Klukům jsem občas i něco vysvětlila, ale asi by rupli. Na učňácích, kam šli, už toto učivo nepotřebovali, takže já to považuji za dobrý skutek. Mysli si, co chceš. Kdybych dala někomu opsat příjmačky a kvůli tomu se někdo jiný nedostal na školu, bylo by to nefér a podvod. Takhle to byl asi podvod, ale kdyby učitelka uměla vysvětlovat, kluci by v pohodě tu 4 měli. V matice a chemii jim nikdo nepomáhal, tam se to nedalo, přesto prolezli. ale tam ta výuka byla trochu jiná.
Jinak já jsem v životě nepoužila tahák, neopisovala jsem a ode mě asi moc nikdo neopisoval nebo jsem to nesledovala. těmhle klukům jsem vypočítala část jejich písemek. A jen tolik, aby prolezli.
Odpovědět