7.9.2017 23:11:54 Majoranka
Zničená zásilka - dopravce se rozhodl nedoručovat
V e-shopu jsem si objednala rostliny. Upsala jsem se s telefonním číslem. První den doručování se mi dopravce pochopitelně nedovolal. Musela jsem na 2 hodiny do města, jinak jsem byla celý den doma. A zrovna do této doby se dopravce trefil a doma mě nezastihl. Hned druhý den ráno jsem informovala dispečink, že jsem uvedla špatné telefonní číslo. Čekala jsem na SMS od řidiče, která nepřicházela. Tento dopravce mi vozí balíky poměrně často. V mobilu jsem měla staré SMS o doručování. Obvolala jsem 5 řidičů než jsem zastihla toho správného. Milý řidič mi oznámil, že zásilku nevzal, protože se domníval, že jsme na dovolené.
Ano, udělala jsem chybu, ale díky řidiči obsah balíku můžu klidně vyhodit. Jak byste reagovali/y?
Odpovědět