| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Přeprava zásilek

  (?)
 Názory 110 z 4943  [Dalších 4933 >>]
Vítr z hor 100046
8.5.2024 10:02:18
Pro dopravce je zakaznikem ten, kdo objednal a zaplatil. Treba PPL dava ostentativne najevo, ze vuci prijemci nema zadnou odpovednost a bavit se s nim nebude. U nas obvykle funguje Ceska posta, protoze NAS POSTAK je sympatak s osobnim pristupem.

Prusvih jsou nekdy zasilky ze zahranici, protoze kdyz si dopravci prelevaji automaticky adresy, obcas neco zmizi v prekladu, nasazi se mezery, rozlamou se a zmizi radky - no a adresa je nesrozumitelna. Dopravce nekomunikuje, pouziva partner si zmeni cislo zasilky, no chutovka.

Cekam balik z Amazonu, zbozi bylo v Plzni, v poradku vyskladneno. Jenze rumunsky dopravce preklopil adresu do nesmyslneho formatu, Amazon po nekolik infarktovych hodin hlasil, ze balik je v Bukuresti, a at si tam koukam zavolat a opravit adresu.
Asi tam sedi brigadnik, ktery ty nesmysly kontroluje a opravuje, takze za par hodin se balik objevil v Zasilkovne a v adrese prebyva jen jedna jednicka…
breburda71 89004
8.5.2024 9:47:02
Chapu Tvoji frustraci a soucítím, Česká pošta je moloch, kde se nevyřeší vůbec nic, nikdo za nic nemůže a nikdo nic neví..
Z tohohle důvodu už vůbec neobjednávám nic, co není možné poslat na dobírku, peníze předem prostě nee, to radši oželím nebo seženu jinak..A to nejen přes ČP..

A taky už fakt nic na adresu, jedině osobní vyzvednutí, síť Zásilkovny a Balíkovny je už taková, že pobočky jsou na každém rohu..

My jsme na doručovací adrese pořád, máme v přízemí firmu přístupnou z ulice celý den,kde balíček můžou nechat, ale stejně vždycky "adresát nebyl k zastižení"..
Pruhovaná 64704
7.5.2024 23:38:22
No, od paní jsi nedostala to, cos zaplatila .Nechtělas, resp. nezaplatila sis to, že paní provede nějaký úkon poslání balíku, ale to, že obdržíš nějaký produkt. Ten nemáš. Takže to musí řešit paní.
holkamodroočka 156337
7.5.2024 16:13:51
Musí to řešit odesílatel, bohužel. Já jsem reklamovala to, že mi nechali balík uložený na poště bez pokusu ho vůbec doručit do ruky (tak, jak jsem to měla zaplaceno). Prý nemají dost lidí, ale "balíček na mě už čeká, a kdykoliv si ho mohu vyzvednout". To mě fakt nadzvedlo. Tak nemají nabízet placenou službu, kterou nemohou "dodat".
Když jsem chtěla vrátit peníze za rozdíl mezi službami, tak mi řekli, že o to musí zažádat odesílatel. Už vidím, jak otravuju odesílatele, aby procházel martyriem reklamace kvůli dvacetikoruně. Spíš mi šlo o princip.
ČP si vyberu, jen když není žádná jiná možnost, a když o tu věc opravdu moc stojím. Jinak ani omylem.
Černá kronika 103775
7.5.2024 15:46:44
Já jsem taky řešila reklamaci z pozice adresáta. Nakoupila jsem v eshopu Lidlu, zaplatila předem a balík nikde, přestože mi pípla od pošty SMS, že mi budou doručovat balík. Po dotaze na poště paní telefonovala na různá místa, sepsala se mnou reklamaci. Říkala, že když se balík nenajde do měsíce, tak je zákaznikovi vyplaceno odškodné. Balík se vozil po různých poštách, nakonec se po deseti dnech našel a mohla jsem si pro něj dojít na poštu, přestože měl být doručen na adresu. To už jsem ale neřešila, hlavně, když se našel.
Fern 155759
7.5.2024 14:38:32
Takze tvoje adresa je spravna na doruc.listku,tedy prodejkyne je z obliga a tebe ted ceka boj s postou,tedy vetrnymi mlyny,ale trebas jdou zasilky do urcite castky automat.pojisteny~d~ anebo to nakonec dopadne rychle a dobre-zazraky se obvykle deji,kdyz s nimi nepocitame.

~;((
Pole levandulové 23006
7.5.2024 14:31:27
Řešit to musí odesilatel. Taky mi nedávno ztratili balík jako příjemci, resp. ho poslali úplně jinam. Jsem celkem komunikativní, tak jsem se s nimi domluvila na všem, kde je a proč tam je, ale ten impuls ke správnému přeposlání musela stejně nakonec udělat ta odesilatelka. Na poště byli velmi vstřícní, řešila jsem to po telefonu s vedoucí, která prokázala vskutku detektivní talent a velkou ochotu navíc. Jednalo se tedy o Balíkovnu, která po ČP patří a ukázalo se, že chyba byla v obchodě, který balíčky pro Balkovnu přijímá a jejich zaměstnankyně přehodila štítky, takže můj balík šel úplně jinam, na druhou stranu republiky.
DaVinci 49945
7.5.2024 14:23:01
Řekla bych, že reklamaci bude řešit ten, kdo na dohledání má vyšší zájem. Paní peníze má, ona má zájem evodentně nižší. Existuje něco jako poštovní ombudsman. Rozhodně bych se nenechala odbýt nějakou nevrlou poštovní úřednicí. Sepisovala si něco jako reklamaci?
Saténové povlečení na Favi.cz - top výběr
Nella+2 28691
7.5.2024 13:48:03
Tak odesílatel šel na poštu a zaplatil jim za službu. Takže předpokládám že reklamaci musí řešit on. Že k tomu reálně paní nijak nemůžeš donutit je věc druhá :-(
vertigo 92133
7.5.2024 13:03:43
na podacím lístku je to správně. Ale při sledování zásilky jsem zjistila, že byl poslán někam do Hodonína (bydlím úplně jinde) a byl dodán na pochůzce. Prostě balík je bůhvíkde, já nemám nic ani ty peníze, co jsem paní poslala a ještě musím řešit reklamaci. Tak mě to celkem štve.
 Názory 110 z 4943  [Dalších 4933 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.