Re: Obcházení učitele
Takže Světlano, rozumím tomu dobře, že učitel nemá dávat špatné známky ani v případě, že žák neumí a ani se nesnaží umět (jak jsem pochopila, že je to u této holčičky)?
A jak pak rozlišíš dobrého žáka od špatného, a jak odstupňuješ zlepšení (když umím něco na pětku a vytáhnu to na čtyřku, tak je to přece z MÉHO hlediska zlepšení, a jak to má někdo jiný není moje starost. Když mu dáš rovnou trojku, i když umí na pětku, abys ho chudáka nezranila, tak jak mu pak dáš najevo, že se zlepšil? Dáš mu dvojku, když u jiných žáků na dvojku vyžaduješ x-krát lepší výkon?).
Ty na jednu stranu tvrdíš, že žáci nemají co koukat na toho druhého (když říkáš, že tomu jedničkáři přece nemůže vadit, když bude mít Maruška trojku místo čtyřky), ale na druhou stranu tvrdíš, že je přece normální, že koukat budou (a Marušce se budou za čtyřku smát). Možná by nebylo špatný si to nějak ujednotit, jestli koukat vedle je teda žádoucí nebo ne.
Odpovědět