Tak mi to nedalo a vytáhla jsem z krabice druhé pololetí první třídy. Uvedu ještě jeden příklad, který se navrčet nedá. Na tom přesně zjistím, zda dítě matematicky přemýšlí či jen memoruje zpaměti.
Když od čísla........ odečtu číslo 7 a ještě odečtu 2, dostanu 9.
Když si syn přečetl zadání, měl tmu před očima. Ale pak jsme vzali tužku, on kreslil, psal a na výsledek přišel sám. Pořád se pak dožadoval podobných příkladů. Příkladů typu - Na drátě seděly 4 vlaštovky , dvě odletěly a kolik jich tam zůstalo..... měl plné zuby během jednoho týdne. Těmi se matematická představivost opravdu nevybuduje. Matematiku by měl člověk s dětmi trénovat i v běžném životě. Nejen u stolu nad domácím úkolem. dítě si pak ani neuvědomí, že se učí a kupodivu se během takových chvilek naučí někdy mnohem víc. Lila bych vodu do kbelíků, počítala litry, vážila na váze a počítala kila, měřila metrem byt a počítala metry. Většina činností se dá s matematikou propojit.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.