Re: Dysfazie a co s ni
Nám hodně pomáhá logopedie. Chodím se synem dvakrát do měsíce. Jednou ke klinické logopedce a jednou k logopedce - ředitelce místní speciální mateřské školky. To je tak trochu i příprava. Navíc ředitelka umí pracovat v podstatně větším rozsahu při využití více pomůcek. Při školce máme i SPC pro děti s mentálním postižením a autismem.
No a teď mu výrazně pomohly léky na podporu mozkové aktivity. Už po měsíci užívání začal opakovat slova. Spíš tedy jednodušší nebo si je trochu poupraví, ale opravdu výrazné zlepšení. Jen ten význam mu zatím trochu uniká. Takže klidně zopakuje: Já budu hodný, ale absolutně na to nereaguje.
Už je přijatý do speciální školky. Má ještě hyperaktivitu a poruchu pozornosti. U zápisu s ním byl také otec. Teď čekáme ještě na pozvání druhé logopedky ze školky a potom se dozvíme do jaké třídy bude zařazený. Mají tam 6 tříd včetně logopedické.
Doma se s ním snažím hodně pracovat, ale při problémech s tou hyperaktivitou a poruchou pozornosti to není nic valného. Děláme úkoly, které máme z logopedie. Máme pomůcky z obrázkové školy a různé hračky na procvičení motoriky a logického myšlení.
Odpovědět