Re: Tessis,
Báro, jinak my tu přípravu do školy už děláme. Syn ve školce pracuje na stejných úkolech jako předškoláci. On už sčítá a odčítá do 10, čísla jako symboly zná do 100. Písmena na začátku slova zatím rozlišuje - ale já nevím, jestli to nemá jenom našrocené, páč to ví i u slov, který říká blbě, což je divný
"Přečte" globální metodou už spousty slov, jeho to strašně zajímá, pořád ukazuje na slovo a musím mu je číst, a on už je pak pozná sám. Prostě někde je něco napsanýho, a on to řekne (sice šíleně jeho způsobem), ale řekne.
My fakt nemáme problémy s takovýma těma "školníma" věcma, on je celkem v těch kognitivních schopnostech nadprůměrně nadaný.
Ale právě v té motorice a grafomotorice, a celkově socializaci a emoční labilitě, to je fakt někdy na mašli
S dospělýma vůbec problém nemá, je komunikativní, milej, pořád se směje..ale dětský kolektiv nic moc, a stačí nějaká blbost a on brečí (nemůžu něco najít, něco mu spadne, atd.)
Odpovědět