Domácí škola a individuální plán v ZŠ
Synek má více jak čtyři roky diagnostikované ADHD. Už ze školky jsme odcházeli o rok dřív a to do přípravky na základku, jelikož se brutálně nudil....očekávala jsem, že když nastoupí do první třídy a začne učení, bude to lepší, bohužel, ale je to pořád dooost drsné, má pocit, že se nic neučí, jen nějaké obloučky a čárky...takže prudí. Myslím, že paní učitelka nečekala, že to co jsme ji líčila předem, je opravdu tak moc pravda. Prostě a jedoduše, už minulý týden přišla s tím, že by bylo lepší ho dát do školy s asistentem. Ve škole kde je nyní je CELKEM 12 žáků, 7 prvňáků, 1 druhák, 3 třeťáci a 1 páťák. Tím pádem je tak jedna paní učitelka, která dělá i ředitelku a na část úvazku druhá. Paní ředitelka je ještě tak nějak schopná si se synem poradit. Druhá paní učitelka je na něj moc hodná. Vzhledm k tomu všemu je jasné, že pokud má jedna učitelka na starost čtyři ročníky, nemůže zvládat dítě které vyžaduje trvale pozornost. Vzhledem k počtu žáků není na asistenta šance. I kdybych uvažovala o jiné škole, kde asistent je, je to pro nás organizačně nemožné. Schodou okolností však pracuji v té naší škole ve družině. Napadlo mě, zdali lze požádat v pedagogicko psycholog. poradně o individuální plán, kdy by syn chodil do školy jen na část vyučování a pak bych si ho brala na dvě hodiny domů a pak si ho vzala na odpoledne do družiny. Neztratil by díky tomu kolektiv a část normální školní docházky a já bych neztratila práci. Vím, že jsem o tom už někdy na diskuzi četla, pokud máte zkušenosti, budu moc ráda, za váš názor.
Odpovědět