Gavašetka |
|
(16.8.2024 22:07:20) Vcera jsem byla s dcerou na filmu Vlny a doznival ve mne jeste hodne dlouho. Videli jste ho uz taky? Chystate se, nebo naopak tohle tema vas nebere? Podle mne se Madlovi podaril fakt min. evropsky bijak a preju mu mezinarodni uspech. Tema me zajima a nacitala jsem si pak i nejake detaily o nekterych postavach, protoze "pametnice" jsem s velmi odrenyma usima", byla jsem v tu dobu jeste moc mala.
|
Rodinová |
|
(16.8.2024 22:34:57) Chystam se urcite a brzo. Diky
|
|
Kočka z Brna |
|
(17.8.2024 1:30:32) Viděla jsem také toho 15. srpna (až, u nás byla předpremiéra o den dřív, ale to jsem šla na film ze své jazykové oblasti, těch moc mimo festivaly není). Bylo plno, což tedy den předtím také.
Měla jsem obavy ze stopáže a také úplně nemusím tu Pauhofovou, ale tady mi vůbec nevadila ani ona, ani její čeština. Dtto Maštalír, konečně měl jednou snesitelnou roli, tak jsem zvědavá, kolik ještě filmů s ním uvidím, spolu s Mitašem a Ondríkem jsou asi jediní herci na celém Slovensku zjevně.
Kromě toho mě potěšili i moji oblíbení Janové v menších rolích - pokud nejsem mimo, tak Novotný hrál Novotného a Vondráček (ten člověk má tak pěkný hlas, nutně si od něj potřebuju poslechnout nějakou audioknihu nebo tak něco) určitě faráře. A řada dalších drobnějších rolí, San(d?)ža, Halíček, Teplý,... Pobavil mě Hofman, dost možná proto, že předobraz mi sice něco říká, ale nepamatuju si a nedohledávala jsem. Vtipný byl ten Matuška revival, záběr tak, aby ten herec (nevím, bohužel, kdo to byl, titulky běžely jako postřelené) vypadal opravdu jako on.
Naopak jsem měla problém s těmi předobrazy živých známých lidí, takže Kotek (pořád v něm vidím toho snowborďáka) a Lněnička, který navíc vypadal jako Markovič a Petránka si ve stáří pamatuju.
To ale nebylo podstatné, ti tam byli tak nějak pro dokreslení a celkově myslím, že tomu obsazení věnovali opravdu pozornost. Hlavní hrdina byl uvěřitelný a oceňuji, že film nebyl černobílý. I ten Maštalír i Bareš, který dělal řadu kompromisů, nebyli vyloženě záporní. A samozřejmě silný konec, takže jsem potřebovala chvilku na vydechnutí a nebyla jsem rozhodně sama. A samozřejmě jsem si kladla otázku, jak bych se zachovala já sama.
Téma mě zajímá, pamětník nejsem ani náhodou, narozena dva měsíce po listopadu. O těch peripetiích jsem neměla tušení, i když samozřejmě obecně například o střelbě u Rozhlasu, Muzeu apod. ano. Mám pocit, že rozhlas, i když ve filmu zaznělo, že byl nejdůležitější, je teď ve stínu televize, takže o hlasatelkách, které musely odejít, se mluví / mluvilo daleko víc než o těch rozhlasácích a je to škoda. Sama jsem zatím nic nevyhledávala, ale ještě před filmem mi vyskočil na FB příspěvek tuším Paměti národa o reálné "Pauhofové", tak ten jsem se zájmem přečetla. No a zatím ve mně film doznívá, takže se k němu určitě nějak vrátím.
|
Gavašetka |
|
(17.8.2024 9:07:10) Me prisel vyber hercu na ty redaktory bezva, a protoze Hojera jsem nevidela, tak me nerusila podobnost s postavou Petranka. Ten, mimochodem, jak bylo zvykem, delal pak leta topice v kotelne v Mitasu. Libilo se mi, jak ztvarnil Hofman Dobrovskeho, nejakemu kritikovi to prislo prepalene, no, nevim. Skvely to bylo. Pro dvacatniky urcite objevny film, co jim priblizi prarodice. Postava, co ji hral Mastalir, byl pro me vyslovene Mefistofeles.
|
|
Čumča. |
|
(17.8.2024 10:35:40) "Maštalír, konečně měl jednou snesitelnou roli"
Kočko, Maštalír ve Známých neznámých nebo Chlapovi se ti nelíbil?
nepřijde mi, že z těch slovenských herců hraje u nás jenom Ondrík s Maštalírem - co Koleník, Loj, bláznivej Kramár?
|
|
|
Senedra |
|
(17.8.2024 10:03:25) Určitě se chystám...
|
|
Ropucha + 2 |
|
(17.8.2024 22:26:36) Chvála zní ze všech stran, ale četla jsem i recenzi ve smyslu, že jde pouze o práci s emocemi na základě notoricky známých faktů (i když kvalitně zahráno a natočeno). Tak nevím, jestli mě to láká nebo ne.
|
Gavašetka |
|
(18.8.2024 7:30:11) Tot otazka, zda vse je notoricky zname. Ani o invazi uz dneska kdekdo skoro nic nevi. O rade redaktoru taky nic, o afere Novotny rovnez (byla jsem tak mala, ze me to minulo a pak uz se o tom nemluvilo). Umelecka dila podle me vzdycky vyvolavaji emoce, to je dobre, pokud by to bylo prehnane, vadilo by mi to, ale neprislo mi to tak, ze nekomu ale mohlo, to respektuju.
|
|
|
Cimbur |
|
(18.8.2024 8:58:13) Byl u nás v pátek v letním kině, ale měla jsem jediný večer na nutný věci a taky nebylo s kým, neužila bych si to. Doufám, že se mi podaří ho brzy vidět, musí to být zážitek.
|
|
Čumča. |
|
(18.8.2024 22:43:18) Gavašetko, právě jsem zpátky z kina, líbilo se mi to moc, snesla bych i víc emocí, Mádl je poměrně držel na uzdě (přišlo mi), asi se bál patosu. Nejsem si jistá, jestli je to biják evropského formátu, oni tohle ve světě nepochopí, dojme je scéna se zabitými studenty, ale nechytne je to tolik za srdce, narozdíl od Čechů a Slováků
Krásné herecké výkony, Mastalírovi jsem pochopitelně hned na začátku uvěřila tu jeho naléhavost, stejně jako Tomáš, já budu vždycky naivní jako blázen
Moc se mi líbil Pavlův návrat, tak dojemné
Tak aktuální téma svobody slova - vzhledem k situaci na Slovensku, Maďarsku
|
Rodinová |
|
(18.8.2024 23:08:11) Taky jsem se ted vratila. Na cesky pomery vic nez dobry, 87 % na csfd, nebo kolik, je trochu prestreleny. Vizualne se mi libilo moc, pribeh trochu moc schematickej. Predpokladam, ze mladsi generace oceni vic nez ja. Dobrej pocin, Madle
|
Gavašetka |
|
(19.8.2024 12:03:49) Myslím, že Mádl doufá, že film se ujme v zahraničí, přinejmenším tady ve střední Evropě, když ne dál či v Americe, i když se přiznaně inspiroval tím Affleckovým Argem (a ano, bylo to na těch dynamických scénách vidět, ale mě se Argo taky moc líbí, takže inspirace dobrá). Mě to taky nepřišlo jako emocionální kalkul, jak jsem kdesi četla, prostě to v sobě nějak máme, ať jsme to zažili jako děti, nebo nás to zasáhlo jen skrze rodiče. Akorát já bych tam na konci doplnila, co kdo dělal, pár vět k těm lidem z redakce ( něco jako "dělal topiče, pak se vrátil do rozhlasu", "zavřeli ho, pak byl ministrem" apod.).
|
Rodinová |
|
(19.8.2024 13:11:02) Jo, to by asi bylo fajn, ja jsem relativne pametnice, ale nektery postavy jsem si musela doguglovat.
Nejvic mi tam skripal pribeh kolem reditele spoju Hofmana - proc se zajimal ausgerechnet o Tomase a tak osobne, chapu, nekoho chtel, ale stejne Asi slo hlavne o dej kolem rozhlasu 68 a osobni nuance nebyly dulezity.
Ale v zasade hodnotim pozitivne.
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 13:36:44) Rodinová, myslíš Maštalíra? Mmch, hezky zahrané, že? Když vypráví, že mu dneska fotili ve školce jeho dceru a že bude muset snižovat stavy, hlavně mladé lidi...
|
Rodinová |
|
(19.8.2024 13:38:22) jj, role mu sedla
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 13:43:33) Maštalír tam chtěl někoho svého, velmi schopného, kdo mu bude donášet, koho zláká ke spolupráci s StB, někoho, komu jde o hodně (kdo je pod tlakem sociálních pracovnic)...tak nastalo kolečko vábících praktik StB, nejdřív cukr potom bič
Tomáš se bohužel chytil už v ten moment, kdy zvedl ten zvonící telefon. Muselo to vypadat, že je náhodně vybraný, ale byla to komedie...
|
Rodinová |
|
(19.8.2024 14:07:44) Nemusis mi to vysvetlovat, ja to chapu jen mi ta postava nesedla. Libil se mi Tomas s brachou (zvlastni typek) a Standa Majer, Pauhofovou nemam rada tak vubec.
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:19:25) promiň, ptala ses, proč chtěl ausgerechnet Tomáše
|
babi_ |
|
(19.8.2024 14:20:40) Na to jsi ovšem neodpověděla
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:24:10) ale jo, vybral si Tomáše jako někoho schopného a zároveň dobře vydíratelného (situace s bratrem). Babi, ty jsi ten film viděla, nebo jako obvykle?
|
babi_ |
|
(19.8.2024 14:27:39) To je marný, vzdávám to (viděla)
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:30:09) to nemusíš, já jsem si zvykla mít s tebou trpělivost
|
babi_ |
|
(19.8.2024 14:35:28) Tak o tvoji trpělivost zrovna nejde
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:42:19) babi, ty se na mě nejspíš zlobíš, ale já si nemyslím, že naše výměny někoho zajímají, že tomuto webu něco dávají...
tyhle "svízele" apod., já si fakt nemyslím, že to má smysl
že to i tobě něco dává
|
|
|
|
|
|
|
Rodinová |
|
(19.8.2024 14:31:54) Ja si predstavuju, ze statni podnik spoje, nebo jak se to jmenovalo driv, byl socialisticky moloch o desitkach, mozna stovkach zamestnancu. Tak jsem celou dobu cekala vysvetleni, proc chtel z toho davu (jiste i mnoha dalsich vydiratelnych zamestnancu) zrovna tak moc Tomase(rodice byli znami odbojari, deda zabil v cestnem souboji jeho predka...), ze za nim osobne chodil, volal mu domu, vemlouval se (ja v roce 1989 pracovala chvili v televizi, neumim si predstavit, ze by za mnou takhle chodil Zelenka ). No nic, nechci to pitvat.
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:38:04) Rodinová, já se jen domýšlím, ale tuším, že těch "perspektivních, vybraných" tam tehdy nad těmi formuláři sedělo víc Že to nebyl jen Tomáš... I ty kontroly ze sociálky byly sakra časté...vždyť byl bratr skoro dospělý, necelých 17, proč ten tlak, ať ho bratr nemá v péči... Klasickej hnus té doby, proti kterému neobstáli i velmi silní jedinci.
Líbilo se mi, že to Pauhofové řekl, nevykrucoval se, i to, že to nikomu neřekla, jen se s ním rozešla...obě ty postavy byly skvělé
|
Rodinová |
|
(19.8.2024 14:44:38) Jezis Cumco , nad formulari (bavime se o tom samem, konkurz do redakce mezinarodniho zivota) sedelo x jedincu, kteri se na konkurz dobrovolne prihlasili na zaklade letacku (ukazoval bracha) a urcite to vsechno nebyli predvybrani zamestnanci spoju. Nebourej to Madlovi
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 14:52:03) Rodinová, já přeci nenapsala, že tam seděli všichni předvybraní, ale tuším, že to nemusel být jen Tomáš...mluvíme o té scéně, jak je hlídal Dienstbier? Odvolali ho (účelově) od konkurzu a potom tam zvonil telefon...
Hele, ale já se fakt nechci hádat nebo dohadovat Mně se ten film moc líbil, dojal mě, jako pokaždé, když vidím něco dobrého o 1968 nebo 1989
|
Gavašetka |
|
(22.8.2024 11:20:06) Včera jsem film viděla ještě jednou, slíbila jsem to mámě, že s ní na to půjdu. A pak jsme chvíli povídaly a ona mi mimochodem říkala, že ta scéna, jak se Tomáš dostane k práci v rozhlasu, byla inspirována tím, jak se tam dostal Petránek, který o tom asi někde povídal nebo psal. Vzali ho bez konkurzu poté, co čekal na vrátnici, kde nikdo nebyl a zvonil tam telefon. Nakonec ho vzal, vše zapsal a vyřídil - a vzali ho. Historka se hodila, ale byla připsána v zájmu příběhu Tomášovi.
|
Čumča. |
|
(22.8.2024 11:46:10) díky, pochopila jsem to tak, že šlo StB o to, aby to přijetí vypadalo jako dílo šťastné náhody "My jsme si tě účelově nevybrali, sám ses zviditelnil...."
|
Rodinová |
|
(22.8.2024 12:02:46) Tim zvonicim telefonem si nevybirala adepty STB, ale rozhlas.
|
Čumča. |
|
(22.8.2024 12:24:24) ano, vybíralo náborové oddělení rozhlasu, (jehož šéf nejspíš spolupracoval s StB, bývalo to ve vedoucích funkcích obvyklé), já nepíšu, že adepty vybíralo StB, jen si myslím, že StB ovládalo všechny možné proměnné v tom procesu...
musíme to stále pitvat?
Jinak teda, našli už tuhle chybu ve filmu
"Aby se slyšeli dva lidé přes přiložená sluchátka k sobě, musí být k sobě dána opačně tj. vždy sluchátko k mikrofonu a mikrofon ke sluchátku. Ve filmu bylo přiloženo sluchátko ke sluchátku a mikrofon k mikrofonu, takto by se jen těžko slyšeli."
|
Rodinová |
|
(22.8.2024 14:35:24) Musime ja tomu rozumim jinak. Konkurz byl mezinarodni redakci nebo rozhlasem, to je jedno, vyhlasen samostatne pomoci letacku bez nejaky in gerence STB, adepti se shromazdili a redakce na ne vymyslela habaduru s telefonem (viz Petrankova story), Tomas se chytil a vzali ho. Pochybuju, ze by se jinak Dienstbier uvolil v tom ucinkovat, kdyby to rezirovala STB.
Pak se reditel dozvedel, ze tam Tomas nastupuje a pochopil, ze je vydiratelnej a pozdeji muze byt pouzit jako nastrcena figurka STB, tak ho premluvil, aby to vzal. Atd.
|
Čumča. |
|
(22.8.2024 15:51:00) no fakt ne, Rodinová, ale to nevadí Nezáleží na tom tolik přeci
Mádla asi dneska neodchytím, abych mu zaklekla na hrudník a dostala z něj jednoznačnou odpověď Můžeme to prosím nechat nerozhodně? Až to bude na Netflixu, dám si na tu scénu pozor a pak sem napíšu pokání, jo?
|
|
|
Gavašetka |
|
(22.8.2024 14:41:10) Já to nevkládala s úmyslem pitvat, ale nabídnout příklad reálné historky a jak byla využita a přetransformována pro účely filmového příběhu. Přijde mi fajn se o filmu bavit, řekla bych, že pokud vzbudí takovýhle zájem, tak je to další doklad o tom, že se povedl.
|
Rodinová |
|
(22.8.2024 15:01:51) Gavasetko, to nebylo na tebe, ale na me
|
Gavašetka |
|
(22.8.2024 15:34:05) Aha. No jak vidno, potrefený se vždycky ozve
|
|
|
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(25.8.2024 20:48:09) Tak jsem na tu scénu koukala záměrně pozorně a sluchátka byla ok - stáli proti sobě, takže když natáhli ruce, bylo mluvítko k sluchátku a opačně možná byla pro někoho matoucí šňůra zkroucená do smyčky, ale byla tam jen jedna
|
|
|
|
|
Čumča. |
|
(22.8.2024 12:12:45) Gavašetko, ty "Tři sezóny v pekle jsi viděla? Líbily se mi tam ty scény, ve kterých Huba s Hádkem debatují o nastupujícím komunismu, kroutí hlavou nad tím, jak je poválečnými ideemi Hádek bezelstně nadšený...
Podobně vyprávěla i Jiřina Jirásková, jak doma papouškovala to, co se jim v divadle snažili vtlačit do hlavy, a její táta na ni zařval: "Jak můžeš bejt tak strašně blbá!"
Jo, a Zdivočelá země obsahovala fenomén, po kterém ses ptala, ta role skutečně zapálené ambiciózní svazačky, kterou hrála Petra Špalková, procházela postupně přesně tou změnou, kterou jsi chtěla v nějakém snímku vidět...
|
Gavašetka |
|
(22.8.2024 14:38:52) Ano, Zdivočelá země je krásný seriál, až ho budou opakovat, zase se ráda podívám. Tři sezóny v pekle jsem neviděla, díky za tip.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gavašetka |
|
(19.8.2024 15:09:12) Proč se zajímal Hoffmann o Tomáše? Protože tam scénárista (tedy Mádl) nějak musel zakomponovat tu vymyšlenou postavu a protože ta reálná Hoffmannova postava byl důležitý kolaborant, toho vynechat nemohl a chtěl na jeho roli důrazně ukázat. Proč to narouboval takhle, to nevím, resp. těžko mohl dopsat nějakou postavu redaktora, tak připsal technika, kterého pak nechal vydírat. Jen moje dohady, nic víc.
|
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(25.8.2024 20:55:14) K tomu Tomášovi - prostě náhoda... U konkurzu se líbil weinarovi, chtěl ho, tak o něj požádal na ředitelství a pro hoffmana to byla ideální příležitost, jak si tam nasadit někoho svého
|
|
|
|
|
|
Gavašetka |
|
(19.8.2024 12:10:11) Ještě přidám, že mě by se fakt moc líbilo, kdyby někdo časem natočil film o tom, jak se z komunistů (některých) zase stali demokraté. Jak v mládí zblbli (často i v souvislosti se svými malými osobními/rodinnými, ale i s těmi velkými světovými dějinami) a pak vystřízlivěli a postavili se proti tomu, co sami prosazovali. Vždyť oni v té redakci byli snad úplně všichni komunisté (těžko mohli nebýt) a lid v těch šedesátkách houfně doufal v socialismus s lidskou tváří...
|
Čumča. |
|
(19.8.2024 12:52:44) Gavašetko, Vlasta Chramostová nebo Jiřina Jirásková se k tomuto vyjadřovaly v rozhovorech a biografiích. Taky film Tři sezóny v pekle je tomuto fenoménu věnovaný (a je výborný)
Taky Kawasakiho růže (moje milovaná, už jsem si pustila mockrát, ten film je výjimečný)
|
Gavašetka |
|
(19.8.2024 15:16:38) Ano, Kawasakiho růže je skvělá, naprostý souhlas, ale to je o odhalení, mě by zajímal ten proces "demokratizace". Chtěla bych to vidět jako příběh, ne jako rozhovor nebo jako memoáry, i když ty taky stojí za to (např. Klímovy paměti, popř. Kohoutovy apod.). Vidět na nějakém, klidně smyšleném, příběhu, jak postupně původně zapálený komunista začíná vidět jinak. Ne že by takové příběhy nebyly. "Proboha, ke komu jsem se to dal? A co teď s tím?" Ono se z té KSČ jaksi moc nevystupovalo, pouze vylučovalo nebo vyškrtávalo (furt si pletu, co bylo to "horší").
|
Rigel |
|
(21.8.2024 19:43:02) Jsem zvědavá na film o Kriegelovi, který má být v tv v pátek večer. I když on asi zůstal komunistou , svým přesvědčením.
|
Rodinová |
|
(21.8.2024 22:35:30) Kdepak, precti si o Kriegelovi moc peknou knihu Muz, ktery stal v ceste
|
Rigel |
|
(21.8.2024 23:45:41) Tu jsem kdysi četla. Ted mám rozečtenou Kriegel - voják a lékař komunismu. A ta vyznívá trochu jinak. Autor se zabývá celým Kriegelovým životem. Muž , který stál v cestě , je víc beletristická a trochu jednostranná.
|
Rodinová |
|
(22.8.2024 6:11:23) To mas pravdu, je to roman, asi se teda dovzdelam
|
|
|
|
|
|
|
|
*Hany |
|
(10.9.2024 12:58:28) Mádlovy Vlny budou usilovat o Oscara.
Včera jsem konečně viděla. Film je pěkný, ale herecké výkony mě zklamaly (teda kromě Pauhofové, o té už dávno vím, že jen civí a nic nehraje). Starší bratr taky jen civěl, no dobrá, možná měl takovou povahu. Ale ten mladší měl být přece mnohem živější, a nebyl.
Shodou okolností jsem o víkendu mrkla na seriál Most (ne ten český) a herečka, která hraje Sagu, je úžasná. Během minuty vystřídá tolik výrazů, že člověk přímo vnímá, co jí šrotuje v hlavě. To jsem bohužel u Vln nezažila. Žádná mimika, žádný výraz v očích, a to jsem celou dobu čekala, že už to třeba konečně přijde. Škoda.
|
Čumča. |
|
(10.9.2024 23:45:31) Hany, kterou herečku myslíš? Eriku Stárkovou nebo Jitku Čvančarovou - obě jsou dokonalé. Plus boží Medvecká, to je super, že šla se Schmitzerem do takového projektu...
|
*Hany |
|
(10.9.2024 23:53:43) Myslela jsem Most švédsko-dánský, ne ten český. V našem Mostu! jsou tebou zmíněné herečky naprosto dokonalé.
|
Čumča. |
|
(11.9.2024 0:05:00) aha, promiň, já už čtu nepozorně, a myslela jsem, že Sagu je automatická oprava...
jo, Čvančarová byla kouzelná, s tím božím příčeskem na vrcholku hlavy
Hany, ono těch filmů s názvem Most existuje 9 a seriálů 5
|
|
|
|
K_at |
|
(11.9.2024 5:51:13) Hany, vidíš, a mně se velmi líbilo, jak Vodochodský hraje Tomáše. Bylo vidět, jak jsou pro něj situace nekomfortní. Jak je mezi dvěma mlýnskými kameny. Bylo tam všechno. A Pavlík, byl urputný a zaťatý a odbojný.
|
*Hany |
|
(11.9.2024 8:45:35) "Bylo vidět, jak jsou pro něj situace nekomfortní. Jak je mezi dvěma mlýnskými kameny. Bylo tam všechno. A Pavlík, byl urputný a zaťatý a odbojný."
Teoreticky ano. Takhle jsem všechny situace chápala, ale herecké výkony tomu vůbec neodpovídaly. Vůbec nebylo poznat, co se jim honí hlavou, to si člověk musel vždycky domyslet.
|
Čumča. |
|
(12.9.2024 11:44:38) "herecké výkony tomu vůbec neodpovídaly. Vůbec nebylo poznat, co se jim honí hlavou, to si člověk musel vždycky domyslet"
Hany, nepřišlo mi Je jasné, že kdybychom příběh četli, tak knižní podoba má spoustu prostoru pro to, aby se tam popisovala všechna Tomášova dilemata - ale film je v tomhle jiný. Ani ta Pauhofová mi ve filmu nevadí, vidělas "Všechno nebo nic"? (limonáda, ale v rámci svého žánru dobrá), tam vystřídá Táňa celou paletu všech možných poloh
|
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(12.9.2024 11:59:47) hany, já ti nevím, mám pocit, že je mi milejší poněkud civilnější "filmové" hraní, než to divadelní, kdy i divák z poslední řady na balkóně musí vidět "emoce" ani v reálu se přece lidé netváří tak, abys pěkně poznala, co se jim honí hlavou a ty "emoce" ve filmu nacítíš přes obličej, postoj, barvu filtru, hudbu, kameru... mám pocit, že v tomhle jsem byla s filmem naopak spokojená, nemám ráda přehrávání a tu urputnou snahu divákovi všechno naservírovat pěkně po lopatě... za mne uvěřitelné a lidské
btw takový Krobot taky moc na mimiku nebo tón hlasu nehraje a stejně je to radost koukat na něj ve filmu
|
*Hany |
|
(13.9.2024 12:37:51) Taky mám radši civilnější herectví. Třeba ten Krobot (nebo Hrušínský nejstarší) prostě hrajou, i když nehnou ani brvou. V tom jsou geniální.
|
Agatha Ch. |
|
(14.9.2024 17:56:08) Stejně tak i Hanuš.
|
|
|
|
|
|
|
|