| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Datart - reklamace vestavné trouby

 Celkem 28 názorů.
 Cimbur 


Téma: Datart - reklamace vestavné trouby 

(16.5.2021 8:24:43)
Dosloužila mi trouba, na stránkách Datartu právě vedla AEG Mastery BCE455350M, s VIP účtem stála pěkných 11900. Navíc mi chodí přímo do schránky VIP kupóny, tak jeden z pěti je funkční, zrovna mi přišel 500 Kč nefunkční, tak jsem to na infolince vyhádala, proč mi jako posílají nefunkční "exclusiv" dárečky a poslali mi druhej. Prostě Cimbur - kverulantka.

Trouba pěkná, parní. Než jsem objednávku odeslala, měli ji už jen v jednom Datartu v našem krajském městě, u nás ne a v centrálním skladu taky ne. Poslední vystavený kus. Blbě se tam jede, blbě parkuje, je to nákupní galerie ve staré zástavbě ve frekventovaném středu města. S manželem jsme to zvládli, troubu nám dali zabalenou do těch svačinovejch folií přímo do auta a frčelo se. Druhý den v pondělí to instaloval.

A já do té trouby hledím a něco se mi nezdá. Skleněná dvířka trouby doléhají přímo na smaltovaný okraj tělesa trouby a navíc těleso lemuje tak 3mm silná mezera, kde prosvítá i něco jako skelná vata. Volám do prodejny. Hoch mi předá "specialistu" na velké elektrospotřebiče. Dozvím se, že jsem vyrostla ve starých časech, dnešní moderní trouby těsnění přeci nemají. Ventiláror jim ofukuje dvířka a to stačí. Chápeme babi? Uklidnilo mě to na tři vteřiny. Pak jsem to celé vyfotila a poslala na zákaznickou podporu AEG.

V úterý ráno přišla rychlá a věcná odpověď z AEG. Chybí mi tam těsnění. Paní mi pomáhá zaregistrovat spotřebič a rovnou objednává servis. Považuju za nutné situaci aspoň oznámit na Datart. Vše i s fotkama posílám na Datart s tím, že ve Zlíně pochybili minimálně dva pracovníci. Při kontrole trouby, vždyť oni tam sami píšou, jak to vyškolení pracovníci pečlivě zkontrolují a zabalí. No a ten ňouma, co mi tvrdil, že trouby dnes těsnění nemají. Jak by to asi dopadlo, kdybych v tom pekla...
Odpověď byla stručná:

Dobrý den,

uvedená situace nás mrzí. Pro řešení Vaší reklamace prosíme o zaslání fotografií návodu s vyznačením chybějících dílů.

Totálně jsem se naštvala. On to nečetl nebo si ze mě dělá srandu. Majíc v sobě dva Zlínské Švece po brigádě na koupališti, totálně jsem se u Datartu společensky odrovnala:

Dobrý den,

situace mě mrzí taky. Absenci těsnění jsem Vám jasně doložila fotografiemi i vyjádřením zákaznického centra firmy Elektrolux/AEG. Pokud věnuji celé nemilé záležitosti ještě více času, můžu Vám sem dát odkaz přímo na konkrétní typ těsnění pro daný typ a produktové číslo trouby:

https://shop.electrolux.cz/…015

Ano, tohle tam mělo být a není. Žádný návod s fotografiemi chybějících dílů Vám nevyfotím, protože takový návod k troubě nedodáváte. V přiloženém návodu se pouze v závěru píše, že je nutno věnovat péči pravidelnému čištění těsnění dvířek trouby. Z čehož lze usoudit, že výrobce těsnění s troubou standardně dodává.

Můžu Vám poslat obrázek ze stránek výrobce s nákresem trouby BCE455350M produktové číslo 94418809701. Těsnění tam najdete pod číslem 416.

Tím jsem asi vyčerpala možnosti, jak Vám doložit, že mi byl dodán nekompletní výrobek. Jak jsem již psala, celou věc řeším i se zakaznickým centrem firmy Elekrolux/AEG. Od Vás jsem očekávala alespoň omluvu, popřípadě nějakou satisfakci. Nicméně jsem poučena, a to se také cení.
Jsem lékařka a ještě mě nenapadlo, že by mi měl pacient dokládat svou diagnózu pokud možno i s číslem mezinárodní klasifikace nemocí...

S pozdravem

No naštěstí servis těsnění včas obdržel a hned v pátek to pán namontoval. Varianta B byla až konec května, to bych troubu zase balila do fólie a vezla naštěstí jen do našeho okresního města, tam jsem to s vedoucí domluvila. Reklamační mi odpovědělo jednou větou, že to předává k řešení. Nevím jakému, když to vyřešil AEG/Elektrolux.

Takže k Datartu. Na reklamačním sedí nějaký humorista. Jsou na něj taky na netu samé stížnosti. Poslední vystavený kus nebrat. Vyzvedavat co nejblíž místa bydliště. Jinak na Datart v mém okresním městě jsou spíš dobré reference. Jo. A někdo v reklamním jim asi vykrádá slevové kódy, nejenom mě chodí už použité.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 8:30:38)
Jo. A celý je to pro Termixe. Až bude kupovat tu troubu.
 *Kate* 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 8:35:09)
"Jo. A celý je to pro Termixe. Až bude kupovat tu troubu."

Jo takhle.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 8:45:06)
Jo. Termix je ve stejné vestavnotroubové situaci a taky uvažuje o Datartu.
 Inka ..|-.|-.-|.- 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 9:02:22)
Možná bych zkusila Expert elektro, nakupujeme tam všechno.
 *Kate* 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 8:33:50)
Já si to povídání dovolím shrnout klasikovým zvoláním:

Nechci slevu zadarmo!
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 8:43:42)
Přesně tak. Příště bych koupila přímo od AEG. Bohužel teda mají na stránkách omezený sortiment. Ale dírkovaný plech na bagetky a druhý rošt si tam objednám.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 10:09:00)
Já jsem malinko z oboru, nedá mi to nereagovat (s Datartem nemám nic společného).
Opravdu ti přijde správný v podstatě veřejně zavrhnout konkrétní firmu na základě toho, že ses setkala s jedním blbem na zákaznickém centru? V Datartu dělají asi vyšší stovky, možná nižší tisíce lidí. Není možné mít 100 % kontrolu nad všemi.... jako všude, je to o konkrétních lidech. Já byla s nimi vždy naprosto spokojená, velmi ráda je využívám pro možnost jejich vlastní dopravy, naplánuješ den i hodinu, vynesou do patra, odnesou starý spotřebič.... mám od nich pračku, sušičku, americkou lednici (to si chlapi dali, když ji nesli do 2.patra).
Mají velmi dobře zpracovaný web - porovnávání parametrů , filtrování... jsou u nás špičkou v internetovém prodeji bílé techniky. Pokud chceš, pošli to, co jsi popsala sem, na jejich email ombudsman@datart.cz. Je škoda, aby jim jeden jouda kazil dobré jméno- měli by si ho srovnat. Já sama jsem ráda, když nám zákazník podobnou zkušenost pošle - můžeme včas zakročit.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 10:19:47)
No já jsem ho tak úplně nezavrhla. Problém je, že člověk má k dispozici jediné telefonní číslo, kde sedí pokaždé jiná operátorka.
V našem městě je třeba osazenstvo prodejny solidní. Do té, kde mi to nezkontrolovali a pak navíc mystifikovali, jsem zavolala zástupkyni vedoucího, omluvila se, experta na velké spotřebiče třeba nechá doškolit. 😀
Na reklamačním nevím kolik sedí lidí, ale tento konkrétní pán už má na netu špatné reference i z jiné podobné firmy, kde působil dříve.

 kachna_ 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(17.5.2021 15:40:38)
Katko, no mně to teda přijde správný.
Omluva by měla být základní standard komunikace v případě jakékoliv chyby a pokud to někdo má jinak, holt si trest zaslouží.
Navíc Cimbur není nefér, uvádí, že zkušenosti s jejich Datartem má dobré.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 10:33:57)
No-udrzet si kvalitní pracovníky...ona prace na klientskych podporach je vzdy taková startovací pozice,hlavne pro mladsi lidi.Kdo je schopný,postupuje karierne dál.Velka fluktuace,nezkuseni lidi.
Je to blby,ale je to tak...
 Lei 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 14:02:46)
Plná čekárna a v ni hned několik známých, kteří mají v rodině pozitivního, no, nelekej mne, já myslela, ze případů už tolik nepřibývá...
 Termix 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 10:43:52)
Cimbur, co dodat :-). Vím, že jsi naštvaná. My před dvěma roky u nich kupovali lednici a nejdřív se mi chtělo brečet. Dnes se už smějeme. Nicméně komu se povede mít tři nové různé lednice v deseti dnech? No Termixovým :-).
 Katka a 2 výrostci 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 10:56:44)
3 lednice v 10 dnech ? No tak to ale reagovali rychle,ne~t~
 Dana 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:59:15)
My jsme v Datartu koupili poslední vystavený kus mrazničky, která nám rozměry jediná šla do ohraničeného prostoru. Tím, že to byl vystavený kus, tak jsem na něj dostali ještě slevu. a máme ji bez poruchy dodnes, neustále v chodu, již asi deset let. S Datartem mám dobré zkušenosti i jinak.
 libik 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:04:45)
Co znám 2 kluky, co strávili část kariery jako prodavači elektra (okay, elektro world) samozřejmě bez kvalifikace v elektru, tak proškolování se týká zejména obchodních dovedností, nebyla bych tak překvapená a ani bych neusuzovala, že nikde jinde to není možné.

Ale je fakt, že "vyřízení reklamace" poté, co jsi jim doložila jejich chybu, by rozčílilo i takového flegmatika jako jsem já.
 Fern 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:10:34)
Cimbur, zrovna přemýšlím nad tou celou vaši anabázi s troubou-zrovna datart zboží přiveze, ODBORNE nainstaluje,tak nechápu tu vaši aktivitu s tebou popsaným koncem.
Tohledně vše byste si byli bývaly usetrili a zrovna teda instalace trouby mi nepřijde stejně jednoduchá jako koupení odpadk.koše a jeho zasunutí do linky,třeba např.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:35:01)
V té chvíli už nebyl tento typ na centrálním skladě. Vyzvednutí na prodejně mimo můj region byla jediná možnost jak ji sehnat. Jinak je taky problém si takovou službu sjednat, když nejsi časově flexibilní. Jednodušší je vyzvednout si to na vydejnim místě sama. No už jsem poučena. Příště od výrobce a s instalací.
 Fern 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:50:26)
Cimbur,tak datart ti dává možnost vybrat si den i dobu dodani;
Jak to je se zbožím ,kterého mají posl.kus kdesi na prodejne-tak já takto objednávala el.vařič u téhle firmy,posl.měli taky na jakési prodejně a i přesto mi ho dokonce na druhý den dovezli dpd.
Přeci mě jako zákazníka nemusí vůbec zajímat, kde to zboží mají, to zas byly tvoje jakési zbytecne cerne myslenky a obavy.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 12:13:05)
Ale houby černé myšlenky. Prodejny byly zavřené a internetový obchod prostě jinou možnost nenabízel. Dovoz domů nešlo vybrat.
 Termix 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 12:30:15)
A teď už je všechno ok? Jak funguje trouba?
Mám vybranou AEG za 15 500. Píšu z mobilu a blbě se mi kopírují odkazy. Každopádně na webovkách mají i nějakou cenu od Dtestu.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 13:55:04)
Asi vím kterou. Tu jsem zvažovala, pokud budu tuhle muset vrátit. V pátek jsem přišla domů až v noci. V sobotu jsme zatím pekli kuře a pizzu. Bagetky zkusím později. Nevypadá špatně. Děsně těsní. Takže se na tebe vyvalí pára. Pri otevření pozor. Velmi rychle se zahřeje na provozní teplotu. Ta tvoje má ještě víc funkcí a teplotní sondu. Je uvnitř obrovská. Je u toho rošt, pojezdy a dva plechy. Koupím ještě další rošt a perforovaný plech na bagety. Starý plechy jsou malý. Jdi do ní. Jen se hned zaregistruj na stránkách AEG kvůli servisu.
 Cimbur 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 14:01:41)
AEG BPE556320M nerez
Myslíš tuhle? Jdi do ní.
 Okolík 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 11:27:36)
Cimbur, já mám s datartem dobré zkušenosti, většinu přístrojů přivezli, nainstalovali, staré nefunkční odvezli. (Nechápu vaší anabázi s vyzvedáváním přístroje a samodomo instalací)
Pračku v záruce s neopravitelnou vadou během 3 dnů vyměnili a zbytek prodloužené záruky převedli na jiný spotřebič.
Jediný zádrhel byl s lednicí, ale nebyla to chyba datartu, nýbrž výrobce. Takže jsme byli v podobné situaci jako Termixovi a v datartu nám tvrdili, že když je teplota v místnosti 30 st. Tak v mrazáku prostě nemůže být -18, že je to normální, že neklesne pod -10. Tak jsme využili vrácení zboží do 14 dnů a lednici koupili v podnikové prodejně Liebherr, ta zvládne i -25 bez ohledu na okolní teplotu.
~d~
 Termix 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 12:06:28)
Nám zase tvrdili, že nevadí, že je lednice křivá, že mám určitě křivé zdi. Ale i když jsme fakt měli tři nové lednice v deseti dnech, chovali se dobře a příjemně. My jsme prostě měli smůlu. Kupujeme u nich v podstatě všechno, máme to blízko, přivezou, zapojí, odvezou to staré, problém byl jen s lednicí. Ale pračka, sušička .... vše v pohodě.
 Vaitea 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 12:21:04)
" Prostě Cimbur - kverulantka."

Promiň to mě teda odrovnalo.
Ty a kverulantka???
Vždyť sis ani neuměla vykomunikovat výsledky vlastního vyšetření na protilátky po Covidu .
Psala jsi, že Ti je šéf zadržoval.

Ale je hezké, že se takhle vidíš.
 Monika 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(16.5.2021 12:24:31)
Já mám s reklamacemi v Datartu dobré zkušenosti, osobně i pracovně, ale už starší tedy. Samozřejmě na blbečka lze narazit všude. Navíc i z jiných oblastí (pojišťovny, cestovky atd) docházím k podezření, že mnoho společností je schopno najmout nezkušené osoby (zejména absolventy) za relativně nízké mzdy a bez pořádného zaškolení a kontroly všech výstupů ve fázi zapracování je "hodí do vody". A oni se všelijak snaží, ale komunikace s nimi je pak o ničem. Někdy se to napraví, když při snížnosti předají věc vedoucímu nebo někomu zkušenějšímu, ale někde se "to asi nenosí", píše ti pořád stejný tragéd stejné nelogické výroky a k jednání na nějaké rozumné úrovni se dospěje, až když třeba podáme žalobu a věc dostane do ruky nějaký právník.
Ale jinak jsem chtěla podotknout, že koupenou věc lze reklamovat v jakékoliv provozovně prodávajícího, tj. klidně na nejbližší pobočce Datartu, i když je koupeno na vzdálenější ...
 kachna_ 


Re: Datart - zkušenost s reklamací vestavné trouby 

(17.5.2021 15:43:08)
Moniko, ale pak je na místě, se jako zákazník bránit. A to zveřejnění mi přijde jako nejefektivnější cesta.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.