Přidat odpověď
Já mám s reklamacemi v Datartu dobré zkušenosti, osobně i pracovně, ale už starší tedy. Samozřejmě na blbečka lze narazit všude. Navíc i z jiných oblastí (pojišťovny, cestovky atd) docházím k podezření, že mnoho společností je schopno najmout nezkušené osoby (zejména absolventy) za relativně nízké mzdy a bez pořádného zaškolení a kontroly všech výstupů ve fázi zapracování je "hodí do vody". A oni se všelijak snaží, ale komunikace s nimi je pak o ničem. Někdy se to napraví, když při snížnosti předají věc vedoucímu nebo někomu zkušenějšímu, ale někde se "to asi nenosí", píše ti pořád stejný tragéd stejné nelogické výroky a k jednání na nějaké rozumné úrovni se dospěje, až když třeba podáme žalobu a věc dostane do ruky nějaký právník.
Ale jinak jsem chtěla podotknout, že koupenou věc lze reklamovat v jakékoliv provozovně prodávajícího, tj. klidně na nejbližší pobočce Datartu, i když je koupeno na vzdálenější ...
Předchozí