vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 10:27:38) Dobrý den. Máte zkušenost s jejich eshopem? Objednala jsem před týdnem oblečení. Platba předem z účtu. Přišlo mi jen potvrzení o přijetí objednávky. Normálně obchody posílají i potvrzení o přijaté platbě a následuje upozornění když předají zboží dopravci. Dle prvního (jediného) mailu který jsem obdržela ještě než jsem poslala platbu, by měl balíček dorazit dnes nebo zítra. Ale začínám být nervózní jestli skutečně přijde. Objednala jsem bez registrace, takže nemohu objednávku sledovat.
|
Cimbur |
|
(10.2.2021 10:39:20) Neboj. Jsou zcela spolehliví. Mail ti přijde při expedici zboží. Trvá to někdy i týden po zaplacení.
|
Cimbur |
|
(10.2.2021 10:40:09) Jinak registrace se ti vyplatí.
|
|
Balbína |
|
(10.2.2021 10:52:01) Mam stejnou zkusenost. Ja jsem tedy zaregistrovana. Pri platbe predem to chvili trva. Pri platbe kartou je trochu rychlejsi. Objednavam od Tchiba uz roky a opravdu funguje dobre.
|
vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 11:07:52) Balbíno, kartou nebo hotově je přeci to samé. Peníze jsou na účtu příjemce ještě ten den. Z ostatních obchodů mám zboží za tři dny doma
|
Balbína |
|
(10.2.2021 11:27:44) Kdyz platis kartou, hned se platba a faktura sparuje. Platba predem, chvili trva nez si sparuji. Ja tedy i u jinych obchodu vidim rozdil aspon 1 den.
|
|
Monika |
|
(10.2.2021 11:30:28) Z Tchiba to je taky často za 3 dny (pokud objednávám z nové kolekce v úterý, většinou balík přijde v pátek), ale pokud vím, tak "slibují" obvykle týden. Teď naposledy jsem objednávala ve čtvrtek nebo pátek a část objednávky přišla v úterý a část (asi to měli v jiném skladu) včera.
|
|
|
|
vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 11:04:55) To ale znamená, že ještě v expedici není! Takže do konce týdne nepřijde. Registraci nechci. Nenakupuji u nich.
|
Balbína |
|
(10.2.2021 11:32:03) jednou mi prislo s velkym zpozdenim a to z duvodu, ze jsem dala chybny variabilni symbol. resp myslim ze chteji davat neco do poznamky pro prodejce... muzes zkusit zavolat.
|
vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 12:10:23) Takže to potvrzení neposílají? Jak mám vědět že jim platba došla a je všechno v pořádku?
|
Muumi |
|
(10.2.2021 12:17:29) Mají zákaznickou linku, tak proč si tam nezavoláš nebo nenapíšeš? Když máš číslo objednávky. Mně je teda většinou jedno, jestli mi něco přijde dneska, nebo za týden. Pokud to není jídlo z Rohlíku.
|
|
|
|
|
|
Jojona |
|
(10.2.2021 10:52:29) Bez problemu uz roky. Vraceni na prodejne i balikem, taky bez problemu i davo po dobe, co se muze bez problemu vracet.
|
|
EvaMarie |
|
(10.2.2021 10:54:20) Tchibo považuji za jeden z nejspolehlivějších e-schopů. Ale zvážila bych tu registraci, mám ji, platím kartou a po Vánocích mi chodí balíčky do 2 až 3 dní.
|
|
Monika |
|
(10.2.2021 11:24:45) Objednávám tam už roky a fakt často (děti mají odtamtud minimálně polovinu možná i víc oblečení) a problém nastal pouze 2x, v obou případech předpokldám zavinění na straně dopravce, jednou se balíček nakonec našel, jednou bohužel ne (resp. on se našel, ale byl prostě považován za vrácený a už se mi nepodařilo obsah vyzískat). S potvrzením o platbě nevím, objednávám nějak ze zvyku na dobírku (jsem taková konzerva a nemám el. bankovnictví moc v lásce), ale jinak všechno funguje, i vracení.
|
|
Marika Letní |
|
(10.2.2021 11:40:54) Spolehlivé ale dodání trvá trochu déle.
|
|
Gajka + 2 |
|
(10.2.2021 12:01:45) Z Tchiba nakupuji už roky...nikdy se mi nestalo, že by něco nedošlo, vracení či reklamace úplně bez problémů. Tu a tam mi zruší něco z objednávky, že jim to v mezičase od zaplacení po dání do krabice asi "dojde", pak mi vrací bez problémů peníze. Občas se mi staůp, že objednávku rozdělí a pak chodí třeba 4 balíčky po dnech na místo jednoho. Např. 1 balíček ponožky, druhý balíček povlečení, 3 balíček kapsle a 4. balíček hračka. Když jsem zjišťovala proč, tak mi opakovaně říkali,že mají různé sklady na různé druhy zboží, hodně je mají i v Německu a tím pádem nemohou dát vše do jednoho balíku, a proto také různě trvá než přijdou různé věci. Znělo to logicky tj. je možné, že zrovna, to co si zakladatelka je někde daleko a nyní kvůli "sněhu" a "covidu" to trvá. Ale vždy mi přijde ten den SMS, že mi to doručují a v 9 případů z 10 se trefí i ten čas, co mi tam píšou (pokud si nenechám poslat na PARCELSHOP či prodejnu).
|
vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 12:16:11) Po částech? To by mě jeblo Ještě že jsem objednala jenom jednu věc Ale potřebuju to do konce týdne. Jestli nedorazí, nevím co budu dělat. Jinde už to nestihnu a obchody jsou zavřené. Objednávala jsem s předstihem. Jinde už bych to teď měla doma
|
Muumi |
|
(10.2.2021 12:19:01) Tak Lidl to samý. Taky to rozdělují, objednala jsem dvě věci a každá jde zvlášť a navíc jiným přepravcem. A taky to nijak neovlivníš. Mně tohle fakt netrápí, asi proto, že nikdy nespoléhám na to, že něco snad přijde včas:)
|
vločka jiskřivá |
|
(10.2.2021 12:35:46) Ani já ne. Obvykle je mi to jedno. Tohle je výjimka. Bohužel. Zákaznickou linku jsem zkusila. Nemám na to teď čas. Uvidím jestli se po obědě trochu neuvolní. Spíš jsem chtěla vědět jak komunikují. Přijde mi divné že pošlou jen potvrzení o přijetí objednávky a konec.
|
|
|
brumda |
|
(10.2.2021 15:12:48) Oni to tam ale píší. Je tam zhruba datum, kdy zboží dorazí a u toho je napsáno, že při platbě převodem to trvá déle. Nakupuji u nich pravidelně a vždy v pořádku. A naprostá pohodovost vrácení zboží, když člověk třeba netrefí velikost.
|
|
|
|
Kleia |
|
(10.2.2021 13:01:55) U Tchiba bych se nebála, to je spolehlivý obchod. Ale mají tam teď nějaký bordel, protože objednávku z 23.ledna mi napřed potvrdili, i přijetí platby, pak mi 28.ledna napsali, že se chystá k odeslání. Pak se dobu nic nedělo, až 4. února mi napsali: "... s přechodem na nový systém došlo v našem expedičním skladu k technické chybě při vybavení Vaší objednávky s referenčním číslem platby XXXXXX. Tuto objednávku, bohužel, systém stornoval a vrátil zpět jako odmítnuté zboží, za což se velice omlouváme....." Docela mě tím naštvali, protože co jsem chtěla, se mezitím vyprodalo a i peníze jsem z nich musela doslova tahat a přišly až dnes, automaticky by mi je neposlali a vymlouvali se, že nemají číslo účtu. Ale nenapsali si o něj, musela jsem se shánět. Takže to zpoždění u tebe může také souviset s chaosem, který tam teď mají. Každopádně už jim nebudu nic platit předem, raději na dobírku. I když v normálních časech si to obvykle nechávám poslat do prodejny. Snad se ty normální časy brzy vrátí....
Tady máš mail, tak jim napiš: service@tchibo.cz
|
|
LadyP |
|
(10.2.2021 13:08:12) Z Tchiba objednavam casto, zatim vzdy bez problemu, platim tedy dobirkou. Pokud mas registraci, neplatis postovne.
|
|
Senedra |
|
(10.2.2021 14:40:47) jsem u nich registrovaná x let a maximálně mi rozdělili objednávku do dvou balíků nebo vyjímečně napsali, že něco není. Vždycky objednávka přišla v pořádku.
|
|
Ropucha + 2 |
|
(10.2.2021 15:21:51) Mám zkušenost dobrou. Vše vždy spolehlivě dorazilo v uváděném termínu nebo i dokonce dříve. Teď je na e-shopy nápor, může být nějaký zádrhel, ale to nejlépe vykomunikuješ přímo s nimi. Tady to nevyřešíme.
|
lela, rosa, niki |
|
(10.2.2021 21:13:00) Jsi hysterka. Objendavam pravidelne, zadny problem
|
|
|
Sklizen Ruzova |
|
(13.2.2021 15:04:46) Tchibo je spolehlivý obchod s kvalitními věcmi. Objednávám roky, vždy vše v pořádku. Příště udělej registraci, je to výhodné.
|
|
|