Přidat odpověď
Z Tchiba nakupuji už roky...nikdy se mi nestalo, že by něco nedošlo, vracení či reklamace úplně bez problémů. Tu a tam mi zruší něco z objednávky, že jim to v mezičase od zaplacení po dání do krabice asi "dojde", pak mi vrací bez problémů peníze. Občas se mi staůp, že objednávku rozdělí a pak chodí třeba 4 balíčky po dnech na místo jednoho. Např. 1 balíček ponožky, druhý balíček povlečení, 3 balíček kapsle a 4. balíček hračka. Když jsem zjišťovala proč, tak mi opakovaně říkali,že mají různé sklady na různé druhy zboží, hodně je mají i v Německu a tím pádem nemohou dát vše do jednoho balíku, a proto také různě trvá než přijdou různé věci. Znělo to logicky tj. je možné, že zrovna, to co si zakladatelka je někde daleko a nyní kvůli "sněhu" a "covidu" to trvá. Ale vždy mi přijde ten den SMS, že mi to doručují a v 9 případů z 10 se trefí i ten čas, co mi tam píšou (pokud si nenechám poslat na PARCELSHOP či prodejnu).
Předchozí