Přidat odpověď
U Tchiba bych se nebála, to je spolehlivý obchod. Ale mají tam teď nějaký bordel, protože objednávku z 23.ledna mi napřed potvrdili, i přijetí platby, pak mi 28.ledna napsali, že se chystá k odeslání. Pak se dobu nic nedělo, až 4. února mi napsali:
"... s přechodem na nový systém došlo v našem expedičním skladu k technické chybě při vybavení Vaší objednávky s referenčním číslem platby XXXXXX. Tuto objednávku, bohužel, systém stornoval a vrátil zpět jako odmítnuté zboží, za což se velice omlouváme....."
Docela mě tím naštvali, protože co jsem chtěla, se mezitím vyprodalo a i peníze jsem z nich musela doslova tahat a přišly až dnes, automaticky by mi je neposlali a vymlouvali se, že nemají číslo účtu. Ale nenapsali si o něj, musela jsem se shánět.
Takže to zpoždění u tebe může také souviset s chaosem, který tam teď mají. Každopádně už jim nebudu nic platit předem, raději na dobírku. I když v normálních časech si to obvykle nechávám poslat do prodejny. Snad se ty normální časy brzy vrátí....
Tady máš mail, tak jim napiš: service@tchibo.cz
Předchozí