Judy+2 |
|
(19.11.2015 17:05:32) Dobrý den, potřebuji poradit. Asi půl roku mám tašku Husky. Od začátku šly zipy špatně, nepomáhalo ani mýdlo apod. Nakonec se mi podařilo dva zipy téměř současně rozbít tak, že jezdec je na obou částech zipu, ale před ním i za ním je zip rozevřený. Nejde to nijak spravit. Možná to ani není na výměnu zimu, asi by pomohlo rozpárání a nasazení jezdce. Můžu to reklamovat? Nevrátí mi to zpět, že jsem to poškodila? Abych zbytečně neplatila poštovné. Byla to na můj vkus docela drahá taška, tak bych ji nerada sama párala a neuměle opravovala. A myslela jsem, že mi trochu vydrží. Předem díky za rady. Jen ještě dodám, že opravdu nejde o nějakou vychytralost, taška není vůbec opotřebená, měla jsem ji jen dvakrát a zacházela jsem s ní šetrně.
|
Fren |
|
(19.11.2015 17:53:00) u nás vyměnují zipy k taškám v opravně bot,tak kdybych tu tašku chtěla dál nosit a než platit za poštovné ještě k tomu s nejistým výsledkem,tak bych se asi vydala rovnou do té opravny,bo za zeptání,jestli jsou u toho schopní vyměnit zip,nic nedáš a mohla bys to mít pořešeno brzo a za pár kaček.Ne?
|
|
Pam-pela |
|
(19.11.2015 17:56:00) Judy, já bych to zkusila reklamovat, zvlášť pokud nemáš tašku déle než půl roku. je to sice sporné, protože to můžou hrát na mechanické poškození, což roztažení ježdíku je. Pak bych se kdyžtak obrátila na opravnu, vymění ježdíky, ale musí tašku porozpárat a zase zašít, nejde to nasadit zezhora.
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(19.11.2015 18:02:08) záleží na tom, jak se tím chceš zabývat. Pokud máš čas zkusit reklamaci, tak zkus. Bude-li uznána, je nárok i na náhradu nákladů ( poštovné, jízdné). Pokud se ti nebude chtít tím zabývat, tak to dones do opravny obuvi.
|
|
|