Nedávno jsem vyreklamovala dva zipy v Tchibu, jeden u dětské nepromokavé bundy a druhý u dětské mikiny. Uvědomila jsem si, že se rozbily zipy u dvou mikin, které jsem kupovala rok předtím, a ani mě tehdy nenapadlo je reklamovat, měla jsem za to, že je děti neopatrným používáním zničily. Ale tentokrát to byla bunda batolete, kterého zapínám já, a předškolačky, ten normálně fungoval do okamžiku, kdy urvala poutko, a protože je tam brzdička proti rozjíždění, nedá se nahradit třeba kancelářskou sponkou. Normálně mi to uznali a vrátili peníze. Vlastně bych mohla reklamovat i gumáky, které jsem na jaře kupovala s tou bundou, jsou prasklé, ale je mi to blbé, mít všechno takhle půjčené zadarmo
. Ty gumáky kluk docela vynosil a i z nich vyrostl. Ale mít mladší dítě, které by je mohlo podědit, asi to zkusím, přece jen pokud má něco zaručene vydržet dva roky...
Myslím si, že dnes většinou všude uznávají reklamace celkem bez problémů. Já bych to zkusila, můžeš tam napsat, že se spokojíš s opravou, a třeba ti to alespoň opraví a uhradí poštovné, i když pro jednoduchost spíš dodají nový kus nebo vrátí peníze.