jentak | •
|
(1.4.2015 22:51:55) Neumím si představit, co bylo součástí této písemky. dle mýho je něco podobnýho neadekvátní první třídě. A jinak vždycky nadskakuju, když se píše - učitelka je přísná, ale děti ji mají rády. Můj syn měl rád svou učitelku, která ho přímo šikanovala. Doteď to ale není schopen pochopit.
|
Alraune |
|
(1.4.2015 22:54:24) U dcery v první třídě byl hrozně markantní rozdíl mezi prvním a druhým pololetím. První nedělali skoro nic, a druhé najednou už za chybu stupeň dolů. Nicméně neřešila. ROzhodně není pravidlo, že všichni končí první třídu s jedničkami odzhora až dolů.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(1.4.2015 22:58:46) Alraune, ono stačí, aby byly dva sloupečky, jeden na sčítání a druhý na odčítání po 20 příkladech, to zas tak moc není na papíře, no a zbytek jako slovní úlohy, kde se má příklad namalovat a spočítat, za zápis je bod, za namalování druhý, třetí bod je za zápis výpočtu, čtvrtý za výsledek a pátý za odpověď kdyby 20 na sčítání a 20 na odčítání bylo moc, tak třeba bude po 15 nebo 10 a zbytek se doplní porovnáváním čísel, případně se tam plácne "geometrie", jako třeba namaluj na číselné ose od 0 do 10, kde je nějaký číslo, poznávání tvarů, ono se to nezdá, ale už toho umí hodně a 60 není moc, ale soustředit se každý nedokáže, takže se pak hodnotí spíš ta schopnost soustředit se než matematika, a to je špatně
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(1.4.2015 22:54:32) jentak, ono na tom nic zvláštního není, paní učitelka je pro většinu prvňáků něco jako božstvo, co řekne to platí, je to jiná autorita než školková učitelka, první fakt velká, větší než rodič, aspoň po část dne
no a není nic zvláštního na tom, že děcko miluje i rodiče-tyrana, zvlášť když nemá srovnání
můj syn taky měl rád učitelku v 1. třídě a nechtěl do jiné školy k jiné učitelce, po týdnu v jiné škole mu došlo, jak moc to v té předchozí nebylo v pořádku, ale musel mít srovnání
|
Zd a tři |
|
(1.4.2015 22:59:48) Opravdu nevypadá, že by s paní učitelkou měl zásadní problém.
|
|
vertigo |
|
(1.4.2015 23:11:03) "paní učitelka je pro většinu prvňáků něco jako božstvo, co řekne to platí"
Vím, že je to off topic, ale při této příležitosti jsem si na to vzpomněla; plánujeme dceři koupit k narozeninám morče (ví o tom) a nedávno jsem chystala zeleninu k večeři a říkám jí, že to bude fajn, až to morče budeme mít, že mu budu moct dávat ty šlupky a odkrojky ze zeleniny a nebudu mít tak plný koš. A na to mi ona opáčila, že paní učitelka říkala, že morčatům se nemá dávat zelenina z obchodu! Tak doufám, že se v našem případě ten obdiv k učitelce do narozenin trochu klesne, protože jinak budu muset rozrýt trávník na zahradě a pěstovat zeleninu ve velkým
|
Yuki 00,03,07 |
|
(1.4.2015 23:19:31) jj, typická ukázka, ty učitelky asi nemyslí, než promluví
já jsme taky učitelka, ale mám tolik výhrad, že asi nemůžu učit na našich školách
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(2.4.2015 10:57:36) žádné slupky a odkrojky se morčatům nedávají. Morče není odpaďák. Naopak se jim nusí zelenina okrájet a omýt samozřejmě
|
N. | •
|
(2.4.2015 11:00:45) A v prirode si morcata taky jidlo myji?
TEda nase zver zere zbytky z bio zeleniny, takze zadne postriky proti skudcum na ni nejsou, normalni zeleninu z obchodu bych jim asi omyla.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(2.4.2015 11:06:48) jenže ty si morče nechytneš v přírodě, ale většinou koupíš z nějaké chovatelské stanice ( šlechtěné). A krmíš ho koupenou zeleninou bůhvíjakého původu ( Maroko, španělsko apod..)To je jako bys řekla, že někteří lidé ( kmeny) slezou nahatí ze stromů a pijí ze strouhy. Tak to taky zkus, třeba ani neonemocníš.. Ale to do této diskuze nepatří.
|
Lilila |
|
(2.4.2015 19:59:15) Margotko, ty jsi vtipná . Z valné části zeleniny morče nejdřív a s největší chuti sežere slupky ( salátovka je typická ) a pak občas někdy sežere zbytek ...
|
|
|
|
|
|
|
withep |
|
(2.4.2015 6:45:24) Yuki, nedávno mě syn mírně paralyzoval výrokem "Nemáš mi co rozkazovat, nejsi moje paní učitelka."
Když jsem to trochu vstřebala, snažila jsem se mu vysvětlit, že rozkazovat nemá nic nikdo nikomu, ale asi potrvá, než tohle pobere, je to pro něj moc složité, on bude dřív počítat odmocniny než pochytí jemné nuance lidské komunikace a mezilidských vztahů...
|
|
|