Přidat odpověď
Yuki... na základní škole je odpadání hodin dost problém, u nás výjimečně odpolední hodina, pokud se to ví dopředu, ale musíme stihnout včas informovat rodiče, máme zodpovědnost po dobu vyučování daného rozvrhem, to má každá škola
takhle to funguje i u nás a právě proto jsem byla překvapená,kolik jim toho odpadlo a odpadá na nové škole.
To že si učitel vezme při suplování svůj předmět to chápu že je lepší,mě zarazilo,že v tom možství změn je to časté,že prostě učitelka má čas jít učit k nim tu čtvrtou hodinu ,naše učitelky nemají tolik volných oken aby si mohly přehodit výuku na jinou hodinu,takže by v tu čtvrtou z cca 95% měly výuku v jiné třídě a nemohly by se tak lehce přehodit,když to jde je to lepší o tom žádná-a bavím se o druhém stupni,ne o malých-to porovnat nemůžu. U nás je dokonce problém najít někoho na suplování,takže suplují i asistentky,když už není koho poslat.
Spojování dvou skupin angličtiny jde,ale i tam jsou různě daleko a mají jiný styl výuky,taky už psal syn písemku na učivo co ještě neměli pořádně probrané,ale druhá skupina už ano-což mi přijde nefér, ale oni mají třeba tento týden opět spojenou němčinu s ruštinou,takže třeba zrovna ruštináři tráví hodinu posloucháním němčiny,ne že by jim to ublížilo,ale pak jim ta ruština chybí,když je to častěji a i když třeba dostanou samostatnou práci v ruštině,tak když jim do toho mluví druhá polovina německy,tak se pak soustředí špatně-to je to co jsem myslela že není ideální vždy spojovat
Předchozí