Přidat odpověď
"to se odvíjí od odpovědi na otázku co by měli vědět a proč. Obávám se, že znalost letopočtů to tak úplně nebude, byť se samozřejmě hodnotí nejlíp. Problém je ovšem v tom, že je sama o sobě dost k prdu."
Monty,
souhlasím s tím, že znalost letopočtů sama o sobě je opravdu k ničemu.
JEN znalost letopočtů bez souvislostí.
Ale fór je v tom, že ten, kdo zná ty souvislosti, tak bude znát i ty letopočty, minimálně přibližně (tj. možná si nebude pamatovat, jestli Francouzská revoluce byla 1789 nebo 1791, ale nestane se mu, že by ji zasadil do 13. století, případně renesanci do 19. století nebo tak něco.
Trochu mám z Tebe pocit, že sice odmítáš biflování nazpaměť (v čemž s Tebou vřele souhlasím), ale že jsi v otázce vzdělávání tak trochu anarchista, v čemž už ten přínos žádnej nevidím)
Předchozí