Přidat odpověď
Tyhle pokladny zavedli nedávno v Bille, kam často chodím....no, můj dojem z toho je podobný, jak je psáno v úvodním příspěvku...jako jo, pro někoho, kdo má dvě tři položky, které jdou jednoduše načíst, tak asi dobrý, ale pokud je problém se stravenkami, s věrnostními body, každou chvíli se to seká a stejně tam celou dobu obchází minimálně jedna pokladní, která pomáhá řešit problémy...a taky se mi nelíbí, jak to pořád mluví...radši chodím ke klasické pokladně, kde už znám pokladní a pozdravím se s nimi, než s automatem...zůstaly tam dvě klasické pokladny, jinak zbytek ty samoobslužné...přišlo by mi spíš logičtější (z pohledu zákazníka), aby tam dali třeba 2 samoobslužné právě pro ty malé rychlé jednoduché nákupy a zbytek nechat klasické...
Předchozí