Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
1kulička | 119729 |
16.11.2017 15:59:09
Tak já se na to koukla schválně znova, nechová se senilně, spíš chtěl být vtipný a tak nějak "normálně" se vyjadřovat. Ale právě si myslím, že většina populace tomu rozumněla tak, že tyto diagnózy jsou výmyslem moderní doby.
prý píše blog (to se mi znakem senility moc nezdá ) jeho knihy neznám, ale názvy jsou sympatické. V tomto je znát, jak jednotlivec může být nepochopen a na druhou stranu jiný jednotlivec špatně chápat (třeba já si to pamatovala trochu tvrději, než to vyznělo - můj první příspěvek už byl po tom druhém shlédnutí). Vzpoměla jsem si na mou babičku, jak zaručeně v televizi slyšela, jak všem důchodcům sníží důchod o několik stovek. Slýchávala něco podobného každou chvíli a hořekovala s nejvyšším nasazením. |
Lassiesevrací | 134328 |
16.11.2017 15:46:32
Ono to nemusí být jen ve způsobu výuky, někdy stačí ty odlišnosti respektovat. Neřvat na dítě, netrestat, neponižovat.... Když učitel vidí, že se dítě kroutí a neposedí, poslat ho smazat tabuli, vyhodit něco do koše. Netrestat za zapomínání, umět pochválit za snahu. Tohle dobří kantoři uměli vždycky, ti špatní to nevezmou na vědomí ani s tím papírem.
|
Slonisko | 65085 |
16.11.2017 15:38:16
Marko, tak ideálně by měl každý dostat tolik času, kolik potřebuje, aby ukázal co umí.
|
Bouřka | 7675 |
16.11.2017 15:34:49
Tak ty fyzikální parametry byly paralelou právě ke způsobu výuky a práce. Nevidím důvod, proč by jedna třída nemohla fungovat tak, a druhá onak. Akorát to chce vzdát se té vize, že všichni budou dělat to samý. A není ani důvod mít věkově homogenní kolektiv. A že to chce do školství víc peněz, to tvrdí snad všichni.
|
hbf | 94684 |
16.11.2017 15:34:36
Já vidím jako finančně nereálné především oddělení těch způsobů výuky, aby se vzájemně nenarušovaly. Tedy učitelé navíc, prostory navíc.
Výuku ve třídě dokáže spolehlivě rozbourat jediné dítě, které by třeba i šlo jinými postupy zvládnout, ale co po tu dobu dělat s ostatními 28 spolužáky? Semafor je příklad toho, jak někdo, kdo neměl projít lékařskou prohlídkou, může jakž takž držet krok s ostatními aspoň na křižovatkách. |
Lassiesevrací | 134328 |
16.11.2017 15:33:47
No to může napsat jen hlupák. Stačí si hodit do Googlu ADHD a slavné osobnosti a vyplivne to spoustu hlupáků.... Zná je celý svět, ale mají ten papír na hloupost
|
Drop | 147259 |
16.11.2017 15:24:44
děti do určitého věku lze vzdělávat společně, číst, psát a počítat se musí naučit každé dítě, ve věku 10 let je můžeš začít rozdělovat podle zaměření studijní a ostatní
|
Drop | 147259 |
16.11.2017 15:23:12
to mě taky překvapuje, jaktože celá třída ví, jaké bere Honzík léky, já ani nevím jaké známky má holčička, která sedí s dcerou v lavici
dost často to ale sdělují matky samy, což už nechápu naprosto, často i s uvedením celé diagnozy dítěte |
Drop | 147259 |
16.11.2017 15:19:56
taky není pravda, že se děti dřív nálepkovaly jen jako "hloupý", i dřív /píšu o roce 1970 a výš/ existoval pojem drobná mozková dysfunkce, už tehdy se vědělo, že je to porucha dítěte, která komplikuje učení nebo vůbec proces učení dítěte, a že nesouvisí s inteligencí dítěte. Předpokládalo se, že jedním z hlavních faktorů, které ji mohou způsobit je těhotenství a ještě víc porod dítěte. Prostě jakákoliv nepohoda/ stres/ zátěž/ léky během vývoje mozku v prenatálním období a při porodu, pak ještě rané dětství. Těm dětem se už tehdy věnovala zvýšení pozornost, hledaly se postupy, jak jim vyjít vstříc. Akorát se to tolik nepardonovalo ve známkování, holt mělo dítě 4 z češtiny, i když bylo jinak vysoce inteligentní. Protože blbě četlo a bylo dys..
|
hbf | 94684 |
16.11.2017 15:12:05
Jenže v každé místnosti je třeba učitele.
Nyní jsou děti rozdělené podle věku. Pokud je rozdělíme podle jiného smysluplného kritéria tak, aby se vešly do stejného počtu tříd, tak je vše v pořádku. Pokud vznikne víc skupinek, než je dosud tříd, tak je finanční problém na světě. A bude třeba, aby někdo odpověděl na otázku, zda se vyplatí ty prachy na to dát. A v další větě musí také zaznít, kde se ty prachy vezmou. Jinak problém není ani tak ve fyzikálních parametrech těch tříd (teplo, chladno, světlo, tmavo, ...) ale především v tom, jak bude probíhat výuka (hrou, sledováním příběhu, klasicky. Zda bude ve třídě klid na soustředění, nebo škola hrou.) |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.