Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Fren | 117315 |
4.8.2017 21:25:33
a kdo se baví o ošetřovatelkách? JO, jakože tedy se jim nelze divit,když takhle zachází se svěřenci?Hm,taky úvaha, o to spíš bych už je zažalovala
|
SleepWell | 151891 |
4.8.2017 21:13:00
no... osetrovatelky ty hrisny penize nedostavaj.
|
Fren | 117315 |
4.8.2017 21:07:05
to je hrůza,je mi maminky teda fakt líto,jakou bolest musí zažívat a o tom následujícím ani nemluvě;jak tam asi musí zacházet s nemohoucími lidmi?!
Jelikož se to v krátké době stalo podruhé,tak bych obětovala pár set na konzultaci s právníkem - a vymáhat po nich odškodné,bolestné + žaloba na ublížení na zdraví,taková frekvence,to mi přijde,i mě jako laikovi,už hodně neprofesionální práce. Nebo taky návrh na mimosoudní vyrovnání.A taky ta pojištovna jak tu radily holky. Možná před placeným advokátem bych zkusila obč.právní poradnu zdarma-jaké mám šance.Ale toto už by jim opravdu jen tak lehce neprošlo |
muska22 | 79852 |
4.8.2017 21:04:28
Vím že to neudělali úmyslně,křehké kosti má.Na tu hrúzu vlastně múžeme být rádi,že si nezlomila třeba páteř,a chování sester to taky tak naznačuje.Hlavní sestrou nám bylo řečeno že má měkké kosti,diagnozu jakou má,tak čemu se vlastně divíme.Ale sakra,,,,,právě proto že to ví,je tam už 10 let,už se to jednou stalo,platí se takové prachy,měly by dávat pozor.S tou pojistkou je to dobrý nápad.Děkuji všem za reakce.
|
Fren | 117315 |
4.8.2017 21:02:42
a takový hříšný prachy tam platí navíc
|
K_at | 121378 |
4.8.2017 20:37:20
M, a kdyz to nebudou nohy, ale hlava?! Jako takovy uraz podruhe za dva roky? To je brutus. Nejde o umysl, to je jasny. Ale sakra, ten personal tam je od toho....
|
SleepWell | 151891 |
4.8.2017 20:31:29
jestli to maminka nechce resit, tak bych to neresila.
|
Půlka psa | 24064 |
4.8.2017 20:30:11
Určitě to řešte a mělo by sem to nahlásit na pojišťovnu, kde má domov sjednáno pojištění odpovědnosti. Klidně nahlásit oba dva úrazy. Lepší zdravé nohy než plnění, ale když už se stalo....
|
Ekaterina | 67693 |
4.8.2017 20:07:29
Určitě můžeš sepsat stížnost. Když bude písemná, musí na ní vedení domova reagovat. Když nebudeš s řešením spokojená, můžeš podat stížnost "výš" - ke zřizovateli zařízení. Já bych to udělala už proto, aby se vedení zabývalo tím, jestli daná pečovatelka postupovala jak měla, aby příště neublížila někomu dalšímu.
|
Pole levandulové | 23006 |
4.8.2017 20:03:01
Smysl resit to urcite ma, na druhou stranu pocitej s tim, ze se ti maximalne omluvi a svedou to na to, ze maminka ma krehke kosti, ktere reaguji zlomenim na sebemensi naraz /coz bude mozna pravda/. Predpokladam, ze to neudelali schvalne ani neurvalym zachazenim s pacientkou, ze to opravdu byla nehoda a nehody se stavaji. Daji se pouzivat pasy k pripoutani na vozik, mozna by toto bylo do budoucna reseni, pricemz maminka by to sestram pripomnela, aby je opravdu pouzivaly. Preji brzke uzdraveni.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.